نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بی‌تردید اعتبارات جبرانی و عوارض آلایندگی توسط صنایع آلاینده حق مسلم مردم عزیز استان بوشهر است که به جهت تحمل رنج‌ها و مشکلات فراوان آن صنایع مخرب زیست محیطی به ویژه جنوب استان باید منحصراً به این استان تعلق گیرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۴۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری درباره ادعا و پیشنهاد غیر اصولی برخی از نمایندگان استان‌های همجوار در شراکت حق آلایندگی و سهم خواهی آنان از پارس جنوبی، اظهار داشت: بی‌تردید اعتبارات جبرانی و عوارض آلایندگی توسط صنایع آلاینده حق مسلم مردم عزیز استان بوشهر است که به جهت تحمل رنج‌ها و مشکلات فراوان آن صنایع مخرب زیست محیطی به ویژه جنوب استان باید منحصراً به این استان تعلق گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: متأسفانه سهم خواهی بی‌مبنای تقاضا کنندگان به هیچ صورت موجه و قابل قبول نیست و در این باره ورود غیر کارشناسانه برخی از مسؤولان پایتخت نشین نیز قابل تأمل بوده و شایان بررسی است.

وی ادامه داد: بنده با دفتر ریاست جمهوری و مسؤولان ذی ربط صحبت کرده و درخواست کردم که این موضوع متوقف شود و نگرانی مردم استان برطرف گردد و آنان نیز قول مساعد جهت مسکوت گذاشتن و ردّ این پیشنهاد را دادند.

صفایی بوشهری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه مسؤولان استان، شخصیت‌ها و اصحاب رسانه که در این زمینه از حقوق مردم استان دفاع نموده اند، تأکید کرد: به هیچ صورت این موضوع قابل پذیرش نیست و مردم دلاور و شهید پرور بوشهر به هیچ و جه در این باره کوتاه نخواهند آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها