فرمانده ناحیه حبیب بن مظاهر:

تفکر مقاومت و ایستادگی، عامل پیروزی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر گفت: تفکر مقاومت و ایستادگی، عامل پیروزی است.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۰۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرگرد کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر، با یادآوری سوم خرداد را یادآور رشادت ها و جانفشانی ها دانست و این جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) را که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» نشات گرفته از باور ایمان و خلوص امام راحل و سربازانشان دانست و افزود: اگر اراده خود را در طول اراده خدا بدانیم منشا همه چیز را خدا خواهیم دانست. جایی که غرور نداشته باشیم، خالصاً للّه باشیم و فداکاری کنیم قطعا پیروز خواهیم شد. همین بود که عملیات الی بیت المقدس در آن برهه از تاریخ جنگ معادلات را به نفع ایران تغییر داد و دست خدا را در این پیروزی به وضوح می توام دید.

وی همچنین به بیانات امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» در گام دوم هم اشاره داشت و وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب را اینگونه توصیف کرد که جامعه جهانی‌ قبل از انقلاب اسلامی ایران به دو قطب شرقی و غربی تقسیم شد و به کس دیگری فرصت عرض اندام داده نمی شد اما انقلاب اسلامی ایران جهان دوقطبی را تغییر داد و با شعارها و اهداف متعالی، خود را به عنوان قطب سوم مطرح ساخت .

کریمی، در ادامه حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی را ناشی از زمینه سازی دقیق و اساسی حضرت امام خمینی (ره) و یاران ایشان دانست که تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام را دقیق بررسی کردند و حکومتی را بنیان نهادند که کمترین ضعفی نداشته باشد تا بتواند در تحولات جهانی مقاوم باشد و از خود دفاع کند و همواره پیش رونده باشد.

وی همچنین از آثار تفکر مقاومت گفت که این اعتقاد و باور ایمان بود که در جنگ ما را پیروز کرد و بعد از جنگ هم به پیروزی های دیگر نائل آورد و در این زمان هم حلال مشکلات است.

فرمانده ناحیه حبیب بن مظاهر در پایان اعتقاد به خدا و آیات خداوند و تسلیم خدا بودن را بجای دنبال غرب بودن و سرتسلیم فرود آوردن در مقابل زورگویان چاره ساز دانست و گفت: نباید در راه انقلاب کوچکترین تردیدی به خود راه دهیم. مقاومت نه تنها در کشور عزیزمان بلکه در سطح جهانی کارساز بوده و به آزادی ملت های زیر سلطه ستمگران انجامیده و نمونه آن، مردم سوریه، عراق و سایر ملت هاست و انشاا... همین تفکر زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار