در بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: روز قدس، جمعه پایانی ماه رحمت و برکت الهی و بهار نزول قرآن روز اعلام همبستگی، غیرت، تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان از فلسطین و مظلومیت است
کد خبر: ۹۱۴۲۸۹۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

روز قدس روز حمایت ابدی مسلمین از فلسطین و مظلومیت است/اهداف واقعی دشمنان فقط نابودی اسلام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن بیانیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بمناسبت روزجهانی قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ"

روز قدس، روز حیات اسلام، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز غرور امت اسلامی و اتحاد جهان اسلام است، روزی که با تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام خمینی (ره)، باعث زنده نگاه داشتن مساله فلسطین و دردهای مسلمانان مظلوم آن سرزمین در نزد افکار عمومی جهان بوده و ترسیم کننده مسیر مبارزه و منشور مقاومت آنان علیه دشمن غاصب صهیونیستی است.

امروز در حالی که شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه‌های انقلاب ایران است بیش از هر زمان دیگری دور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی بر همگان آشکار می‌گردد؛ و در این میان، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه.

اکنون، ملت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهان با تمام وجود احساس می‌کنند و باعث غرور و سر افرازی ماست که میراث دار انقلابی هستیم که مایه الهام تمامی ملت‌های آزاده جهان است.

امروز پیام بزرگی را با حضور ملت ایران می‌توان به طور کامل لمس کرد که هیچ وقت نمی‌توان با آرمان‌ها و اعتقادات مسلمانان بازی کرد، ظلم و ستم را به فراتر از حد رساند، مرزها را شکست و حاکمیت ملی را نمی‌توان کنار کشید.

رژیم اشغالگری قدس با حمایت استکبار جهانی، کشور‌های متحجر منطقه با فتنه انگیزی، ترور فرزندان پاک این مرز و بوم و نیز جنایات متعدد در سرزمین‌هایی اشغالی همچنان کانون بحران و غده سرطان در منطقه است و بسی باعث شرمساری است که جنایتکار و سایر استعمار گران غربی همچنان در مقابل جنایات این رژیم جعلی سکوت پیشه کرده اند.

حضور ملت عظیم الشان در راهپیمایی روز قدس  نتیجه جسارت و اهانت دشمنان به مسلمانان و اسلام جز خواری و ذلت خود آنان نخواهد بود و انتقال پایتخت آمریکا به قدس و قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کردن این حقیقت را به ملت ایران به اثبات رساند که اهداف واقعی دشمنان فقط نابودی اسلام است .

روز قدس، جمعه پایانی ماه رحمت و برکت الهی و بهار نزول قرآن روز اعلام همبستگی، غیرت، تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان از فلسطین و مظلومیت است؛ رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس علیه السلام و بسیجیان غیور این استان در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر در راستای تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، در حمایت از مظلومیت و ابراز انزجار از سلطه طلبی و خونخواری اسرائیل، در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا به جهانیان بفهمانند که قبله نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید ستم باقی نمی‌ماند.

 

روابط عمومی و تبیلغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

همچنین کلیه اقشار و سازمان ها و نواحی مقاومت بسیج، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پی محکومیت رژیم غاصب اسرائیل و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر کرده اند.

سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج اساتید، طلاب و امور ورحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج دانشجویی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج صدا و سیمای استان اردبیل
سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل
سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج وزشکاران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل
سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

ارسال نظرات