خبرهای داغ:
در جلسه برنامه ریزی روز جهانی قدس در خضری دشت بیاض مطرح شد
بخشدار نیم بلوک گفت: تفکر امام(ره) نجات بخش همه مسلمین و مستضفین جهان بوده و در اثر این تلاشها روز قدس به عنوان روز همبستگی و مقاومت همه ملتهای مسلمان در برابر استکبار جهانی مطرح می باشد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۷۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خسروی بخشدار نیم بلوک در جلسه برنامه ریزی روز قدس که با حضور امام جمعه خضری دشت بیاض ودیگر مسئولان بخش  برگزار شد، گفت: روز قدس یکی از یادگاری های ارزشمند امام راحل است.

وی عنوان داشت: در اولین روزهای پس از وقوع انقلاب اسلامی و در برهه ای که همه در تفکر انقلاب و درگیر وضعیت داخلی بودند امام(ره)  اقدام به نامگذاری این روز به عنوان روز قدس نمودند و این نشان از دور اندیشی، تفکر سیاسی و درک بالای امام دارد.

بخشدار نیم بلوک افزود: تفکر امام(ره) نجات بخش همه مسلمین ومستضفین جهان بوده و در اثر این تلاشها  روز قدس به عنوان روز همبستگی و مقاومت همه ملتهای مسلمان در برابر استکبار جهانی مطرح می باشد.

 خسروی با بیان اینکه امسال در نقاط شهری و روستایی بخش نیم بلوک  شاهد برگزاری راهپیمایی خواهیم بود افزود: ضروری است برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم صورت گیرد.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس  در خضری دشت بیاض و نیم بلوک و کرغند ساعت 11:30 روز جمعه هفته جاری خواهد بود که مسیر راهپیمایی در خضری دشت بیاض همانند سالهای قبل از مقابل مسجد امام حسین"ع" به سمت بلوار آزادگان و بالعکس است.

بخشدار نیم بلوک ادامه داد: تجمع و سخنرانی تظاهرات کنندگان در مسجد امام حسین شهر نیم بلوک از مقابل مسجد جامع به سمت بلوار ولی عصر وخیابان معلم ومحل تجمع کنندگان در مسجد جامع  است و نیز در روستای کرغند  از محل مسجد جامع به سمت دهیاری و مسجد علی ابن ابیطالب و محل تجمع کنندگان در این روستا در مسجد جامع  خواهد بود.

وی گفت: دعوت از سخنران، استفاده از شعارهای ابلاغی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فضاسازی مناسب سطح شهر، تامین امنیت و نظم و جلوگیری از تردد خودروها در محل های تعیین شده راهپیمایی  درمناطق روستایی و شهری ، دعوت از حضور مردم با اطلاع رسانی از طریق بلندگوهای مساجد  و ماشین بلند گو ، فضای مجازی ، پخش کلیپ تصویری، نصب پلاکاردها وسایر اقلام تبلیغاتی و انتقال اهالی روستاییان مجاور برای حضور در راهپیمایی  و پوشش خبری و تصویری از جمله برنامه های این روز خواهد بود.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
پر بیننده ها