حجت الاسلام عباس رضی در جمع كاركنان ناحيه مقاومت بسيج بن، گفت: همه انسانها برای اينكه بتوانند تقرب به خدا پيدا كنند نياز به موعظه دارند.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۶۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل مذهبی اظهار داشت: موعظه سبب مي شود كه گرد و غبار غفلت از دلهاي ما برداشته شود و ظرف وجودي ما براي دريافت معارف الهي آماده گردد و يك تحول اساسی در زندگيمان ايجاد شود.

حجت الاسلام عباس رضی افزود: بسياری از افراد بودند كه در ابتدا زندگی الهي نداشتند؛ اما در اثر يك موعظه و نصيحت مسير زندگيشان عوض شد و به سرعت مقامات عرفاني را طی كردند و جز بهترين بندگان خدا گرديدند.

وی ادامه داد: يكی از مشكلات اصلی در زندگی ما گناه كردن و عدم توجه به عواقب آن است، زيرا گناهانی مثل غيبت و تهمت تا راضی نشدن فرد غيبت شونده در پرونده انسان باقی می ماند و اثرات دنيوی و اخروی سختی برای ما دارد.

كارشناس مسائل مذهبی تاكيد كرد: يكی از عواملی كه باعث می شود موفق به انجام عمل صالح شويم و از گناهان دوری كنيم، حركت در مسير سبك زندگی اسلامی و توجه به مطالب عنوان شده در دين مبين اسلام است كه متاسفانه در بسياری از موارد سبك زندگی غربی جايگزين آن شده است.

ارسال نظرات