سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان طی سخنانی به حمایت ۴۰ کشور از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ما امروز مرهون مجاهدتهای حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و افتخار آفرینان سوم خرداد سال ۱۳۶۱ هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۰۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، آیین بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از مهندسین سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و جمعی از مدیران صنعت نفت جنوب در سالن اجتماعات کوی فداییان اسلام اهواز برگزار شد.

در این مراسم سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان طی سخنانی به حمایت ۴۰ کشور از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: حماسه سوم خرداد نماد غرور ملت ماست.

وی افزود: در راستای حماسه آزادسازی خرمشهر ، رزمندگان فداکار این مرز و بوم با افتخار آفرینی امنیت و آسایش را به ملت ایران هدیه کردند و ما امروز مرهون مجاهدتهای حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و افتخار آفرینان سوم خرداد سال ۱۳۶۱ هستیم.

وی در ادامه به مهمترین عوامل پیروزی در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد اشاره کرد و گفت: لطف و عنایت خداوند متعال، وحدت فرماندهی در بین سپاه  ارتش، حضور جوانان پرشور بسیجی ، اتحاد مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل رمز موفقیت ما در فتح خرمشهر بود.

تجلیل از ۲۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و اجرای نماهنگ شهدای مدافع حرم خوزستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

ارسال نظرات