فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت: امسال با توجه به استقبال انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴ هزار زائر کرجی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام شوند.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۰۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج بمناسبت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرگزاری بسیج ، اظهار داشت : حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه ) معمار وپایه گذار اصلی جمهوری اسلامی ایران و الگوی تمامی مردم آزاده جهان  به خصوص دنیای اسلام می باشد بنابراین برگزاری این مراسم نه فقط برای زنده نگه داشتن نام عزیز ایشان بلکه برای زنده نگه داشتن و یادآوری اهداف و تفکر انقلاب و حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری در تمامی نسل ها وبویژه نسل جوان می باشد.

بیش از ۴ هزار زائر کرجی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

وی گفت : حضرت امام خمینی (ره)در قله افتخار ملت ایران حضور دارند و همانند چشمه جوشان افکار بلندشان  دارای ابعاد متعالی جهانی قرار دارند و بالطبع هدف از برگزاری این مراسم تجدید بیعت با آن افکار الهی ، انقلابی و نورانی حضرت امام خمینی(ره) می باشد.

وی با بیان اینکه امسال سومین سالی است که زمان برگزاری مراسم ارتحال امام عظیم الشان مصادف با ماه مبارک رمضان می شود ، افزود : از همان سال اول این روایداد برخی از برنامه ریزان و دست اندرکاران برگزاری مراسم گمان می کردند باعث کم رنگ شدن حضور مردم در این برنامه شود اما آن چیزی که اتفاق افتاد این بود که نه تنها حضور مردم کم نشد بلکه حضور مردم چندین برابر شد به صورتی که ما در تامین اتوبوس و افطاری با مشکل مواجه شدیم زیرا بیش آز آن چیزی که ما پیش بینی کرده بودیم مردم عزیز وشریف ایران در آن مشارکت کرده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت : بحمد الله همه ساله مشارکت جوانان در مراسم سالگردارتحال ملکوتی حضرت امام , درصد بالایی به خود اختصاص داده است و دلیل این حضور شکوهمند تنها و تنها آن روح مسیحایی و انقلابی گری حضرت امام عظیم الشان می باشد که در کلام وزندگی آن عزیز سفر کرده جاری و ساری بود .

سرهنگ پاسدار زنجانی با بیان اینکه امسال با توجه به استقبال انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴ هزار زائر کرجی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام شوند ، اظهار داشت : دوستان عزیز ما در محدوده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در مساجد و پایگاهها بسیج ثبت نام ها را شروع کرده اند و انشا الله بحث بیمه افراد انجام خواهد شد و در روز 14 خرداد بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر اتوبوس ها آماده حرکت می باشند که زائرین و مشتاقان حضرت امام (ره) به محل برگزاری مراسم انتقال بدهند.

وی افزود : اقدامات گسترده و برنامه ریزی شده ای توسط سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج انجام خواهد گرفت از قبیل تامین اتوبوس وافطاری آب شرب مورد نیاز چای وتهیه بسته های فرهنگی   برای زایرین حرم حضرت امام (ره) می باشد.

وی همچنین افزود : طبق سنوات گذشته مراسم برزگداشت حضرت امام قبل از 14 خرداد  در رروزهای 12، 13 خرداد در سطح  بسیج اقشار مختلف مختلف نظیر بسیج کارمندی بسیج هنرمندان بسیج ودانش آموزی .وبسیج محلات کرج  با قوت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) خاطر نشان کرد : ما به جشن 40 سالگی انقلاب رسیدیم و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی واردسال 41 عصر شکوفایی انقلا اسلامی شده ایم ، ما بسیجیان ، پاسداران و انقلابیون و ملت شریف ایران این افتخار را داریم که تحت زعامت رهبری و با تبعیت از فرامین ایشان در تحقق گام دوم انقلاب  کوشش و فعالیت مجاهدانه داشته باشیم.

 

 

خبرنگار بسیجی:کوثری منش

ارسال نظرات
پر بیننده ها