خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز شهدای عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر به همین منظور از خانواده معظم شهید رضا محدثی در هندیجان دیدار و مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۲۶۸۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

فرمانده بسیج دانش آموزی پاسدار عارف عبدی به همراه مسئول کانون بسیج فرهنگیان خانم الهام حیاتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در دیدار با خانواده معظم شهید محدثی، مدیر اداره آموزش و پرورش با ما حضور داشت و از نزدیک این خانواده شهید مورد تکریم قرار گرفت.

 

پاسدار عارف عبدی تصریح کرد : شهدا حق بزرگی بر گردن همه ماها دارند و وجود شهدا به ایران اسلامی عزت و افتخار افزوده اند ما بایستی راه شهدا را ادامه بدهیم و در مقابل تهدیدات دشمنان مثل شهدا با شجاعت و ایثار مبارزه کنیم .

 

وی بابیان تکریم خانواده های معظم شهدا گفت: بزرگترین افتخار نظام تکریم شایسته خانواده های معظم شهدا است و جا دارد یاد و خاطره بیاد ماندنی شهدا را حفظ کنیم و به نسل های آینده با فرهنگ سازی منتقل نماییم .

 

عبدی فرمانده بسیج دانش آموزی عنوان کرد: راه شهدا همواره مستقیم و با خیر و برکت است و ارج نهاده می شود به شهدای شرکت کننده در عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر که قهرمانانه با ایثار و شجاعت به فیض شهادت نائل شدند.

 

در ادامه گزارش مسئول کانون بسیج فرهنگیان خانم الهام حیاتی اظهار داشت: سالروز فتح خرمشهر را به همه هموطنان تبریک گفته و وظیفه داریم خاطرات ماندگار حماسه بزرگ آزاد سازی خرمشهر را به نسل چهارم و نسل های آینده با تشویق و ایجاد انگیزه مناسب ترویج نمائیم.

 

وی افزود: برادر شهید محدثی که معلم هست در دیدار با خانواده شهید در باره ایمان و ولایتمداری و شجاعت و مهربانی شهید رضا محدثی برای ما خاطرات مفیدی بیان کرد که همگی آموزنده بودند.

حیاتی مسئول بسیج فرهنگیان عنوان کرد:وقتی به وصیت نامه ها و خاطرات شهدا گوش بدهیم و عمل نمائیم مطمعنا همیشه موفق بوده و هستیم چرا که شهدا همواره خیر و صلاح ماها را خواستار هستند.

 

مسئول بسیج فرهنگیان تاکید داشت: سرکشی به خانواده های شهدا و گوش دادن به درددل ها و خواسته های آنها یک وظیفه است که حداقل اگر کاری باشد برای رفاه و بهبود زندگی خانواده های شهدا انجام داده باشیم و این ها همگی باارزش و گرانقدر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها