رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به همراه جمعی از مدیران این دانشگاه با جناب آقای بخشیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سمنان دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۷۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در این دیدار که به میزبانی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد ، مهندس هفتنی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای شهرستان سمنان و عباس اوتادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار بخشیان مسئول بسیج دانشجویی استان با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و همچنین شب های با فضیلت قدر ، این فرصت معنوی را بسیار مناسب به منظور پالایش روح و تقرب هرچه بیشتر به خداوند متعال دانست.
وی همچنین در بخش دیگر این دیدار به بیان عملکرد بسیج دانشجویی در بخش های مختلف اعم از اردوی راهیان نور و اردوهای جهادی متعدد در سال گذشته پرداخت و گسترش و تعمیق همکاری و تعاملات با دانشگاه ها به خصوص دانشگاه فنی استان را به واسطه حضور پررنگ بسیج دانشجویی این دانشگاه در سطوح مختلف استانی را مهم والزامی دانست.
در پایان این دیدار دکتر محجوب نیز به بیان عملکرد حمایتی مجموعه خود در مقوله فعالیت تشکل های گوناگون در دانشگاه های فنی و حرفه ای استان پرداخت./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها