خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: باید با جدی گرفتن فضای مجازی مانع التهاب جامعه توسط دشمن شویم
کد خبر: ۹۱۴۲۵۷۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان محمدامامی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان در جشن بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) برگزار شد، بیان کرد: رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس حدود ۵۴۰۰ کیلومتر از این خاک پاک را که در تصرف نیرو‌های عراقی بود پس گرفتند.
وی ادامه داد: دشمن پس از شکست‌های پیاپی در دفاع مقدس مطمئن شد که توان رویارویی و جنگ نظامی با ایران را ندارد بنابراین در سال ۹۶ به فرهنگ ما نفوذ کرد.
امامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در روز‌های آغازین سال ۹۸ در حرم رضوی فرمودند که امسال سال فرصت‌ها است و دشمن آرایش جنگی به خود گرفته؛ البته نه در موضوعات نظامی بلکه در موضکع فرهنگی و سیاسی جنگ روانی راه اندازی کرده است.
وی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی تصریح کرد: دشمن با نفوذ در فضای مجازی در حال ترویج ناامیدی نسبت به آینده کشور در میان جوانان و نوجوانان است؛ همه‌ی ما در این شرایط وظیف داریم که با همبستگی و همدلی مانع التهاب جامعه توسط دشمن شویم.
وی با اشاره بر فرمایشات، ولی امر مسلمین ادامه داد: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص جنگ اقتصادی می‌فرمایند (چهار محور اصلی در جنگ وجود دارد که شامل ابتکار به جای انفعال، عدم اعتماد به غربی ها، توجه به ظرفیت‌های درون کشور و اهمیت به جوانان می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه سمنان در ادامه گفت: انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال دستاورد‌های فرهنگی و سیاسی بسیارب داشته است که مهمترین دستاور را می‌توان اقتدار جمهوری اسلامی دانست؛ روزی امریکا و اسراییل برای ما کدخدایی می‌کردند و باید هر چه دستور می‌دادند انجام می‌دادیم، اما امروز اقندار جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده است که همین ابرقدرت‌ها جرات نگاه کردن به این خاک را هم ندارند.
وی وجود ولایت فقیه را نعمتی بزرگ دانست و گفت: بسیاری از کشور‌ها قصد انقلاب کردن داشتند، اما به دلیل نداشتن نعمت بزرگ، ولی فقیه موفق به این کار نشدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها