خبرهای داغ:
معاون عملیات سازمان بسیج گفت: برای ظهور هر تمدنی به چهار مؤلفه نیاز است که شامل داشتن رهبری بزرگ، آرمان و هدف بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزگ است که به اظهار دانشمندان غربی، ایران هر چهار مورد را دارا است.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۳۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

ایران دارای تمام مؤلفه‌های ایجاد تمدن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار سالار آبنوش در جمع نخبگان شهرستان رزن و یادگاران عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: فلسفه تشکیل حکومت‌های لیبرال دمکراسی پول است و منبع وروش به دست آوردن این پول نیز مهم نیست.

وی با بیان اینکه سردمدار این نوع حکومت آمریکا است، افزود: رئیس جمهور آمریکا گفته 7 تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کرده وهیچ نتیجه‌ای حاصل نشده که معادل 130 سال فروش نفت ایران است.

معاون عملیات سازمان بسیج گفت: برای ظهور هر تمدنی به چهار مؤلفه نیاز است که شامل داشتن رهبری بزرگ،  آرمان و هدف بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزگ است که به اظهار دانشمندان غربی، ایران هر چهار مورد را دارا است.

وی ادامه داد: این دانشمندان معتقدند رهبری ایران چون وابسته به فرد نبوده بلکه متصل به ولایت خدا و سلسله جلیله الهی است پس هیچ گاه ایران دچار خلأ رهبری نخواهد شد.

سرارد آبنوش گفت: آرمان جهانی شدن اسلام و مردمی که به این رهبری و آرمان معتقد است در مقابل هر دشمنی از پای نمی‌ایستد و به یاری خدا پیروز خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن در مورد ایران اینگونه می‌اندیشد و برنامه می‌ریزد، افزود: امام خمینی(ره) خط و مشی ملت ایران را در این جمله نشان داد «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید».

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات