فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت گفت: آیین افتتاح ۳۰ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۲۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
سرهنگ حسن امینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت اظهار داشت: طی دو سال گذشته ۸۰ واحد مسکن محرومین به واجدین شرایط دریافت این واحد‌ها در حوزه استحفاظیه ناحیه رشت تحویل داده و ۳۰ واحد دیگر نیز وارد فاز اجرایی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در تکمیل پروژه‌های مسکن محرومین عنوان داشت: می‌توانیم این نوید را بدهیم که با تلاش گروه‌های جهادی، آیین افتتاح ۳۰ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می‌شود.

امینی با اعلام اینکه هزینه ساخت ۲۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور توسط پایگا‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مقدار رشت تامین شده است افزود: از شروع مراحل کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی و ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی توسط سپاه ناحیه مقدار رشت تامین و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه طرح "شهید رهنمون" با هدف ارتقاء سلامت در مناطق کم برخوردار برای نخستین بار در دهستان "کته سر" در بخش خمام اجرایی می‌شود تصریح کرد: اعزام گروه‌های بسیج جامعه پزشکی برای پایش، ویزیت، توزیع دارو و درمان محرومان و نیازمندان از جمله برنامه‌های این‌طرح است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت با اشاره به توزیع ۶ هزار کیلوگرم کود گرانوله و بذر گواهی شده در بین کشاورزان در راستای اجرای طرح همگام با کشور در سال گذشته گفت: دیدار مستمر با خانواده‌های مغزی شهدا از جمله برنامه‌های اصلی سپاه ناحیه مقدار رشت است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات