خبرگزاری بسیج: مراسم افتتاح بنای یادمان مزار شهدای گمنام با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در بوستان آزادی شهر قیامدشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۷۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، فرماندار ویژه شهرستان ری با گرامیداشت یاد شهدای گمنام و تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: بنای یادمان شهدای گمنام مرکزی برای فراموش نکردن رشادت های شهیدان در روزمرگی روزها است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در افتتاح بنای یادمان مزار شهدای گمنام در بوستان آزادی شهر قیامدشت اظهار داشت: آرامش و اقتدار ما مرهون خون پاک شهیدانی است که خالصانه، صادقانه و با عشق به وطن جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون رشادت و ایثار شهدا هستیم، ادامه داد: شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی فقط عاشقانه و با خلوص نیت برای دفاع از مرز، ناموس و شرف جان خود را بی قرار نثار کردند و منتخب خدا شدند و برای ما و خودشان عزت آفریدند.

فرماندار ویژه شهرستان ری شهدا را پاک ترین و ناب ترین بندگان خدا دانست و افزود: شهیدان سرمایه های بزرگ و فرهنگی کشور هستند که نتوانستیم آن ها را خوب و درست معرفی کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه نیازمند کار فرهنگی روی شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: زندگی نامه شهیدان مملو از درس و ارزش های فرهنگی است و ما در حد نام شهدا کار شایسته را انجام نداده ایم.

وی بنای یادمان شهدای گمنام را مرکزی برای فراموش نکردن رشادت های شهیدان در روزمرگی روزها عنوان کرد و تصریح کرد: تکلیف سنگینی در قبال خون شهدا داریم و خدمت صادقانه به مردم یکی از وظایف مهم ما در مقابل خانواده شهدا است که فرزندان خود را بدون هیچ چشمداشتی تقدیم نظام اسلامی کردند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه وضعیت جامعه امروز در شأن نام جمهوری اسلامی و شهدا نیست، اضافه کرد: کسانی که در شرایط فعلی تریبون در دست می گیرند و مردم را نگران، مأیوس و دلسرد می کنند و باعث اختلاف و دشمنی می شوند باید در نزد خدا و شهیدان پاسخگو باشند.

جمالی پور یادآور شد: برخی منافع سیاسی و شخصی شان باعث می شود پا روی اخلاق بگذارند و باعث افزایش مشکلات کشور می شوند.

 

 

 

ارسال نظرات