خبرهای داغ:
امام جمعه مهدیشهر گفت: مردم مهدیشهر مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به سفره اطعام کمیته امداد کمک کردند
کد خبر: ۹۱۴۲۴۶۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرگزاري بسيج در مهديشهر؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه مهدیشهر با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)، گفت: دغدغه امام علی(ع) دینداری بود و توجه به بیت المال را مدنظر داشتند ولی امروز در جامعه ما مي بینیم که عده ای که یا پسر وزیر یا داماد وزیر و مسئولین هستند بیت المال را به غارت میبرند.
وی با بیان اینکه در روایات آمده که شب 19 رمضان تقدیرها نوشته می شود؛ شب 21 تثبیت می شود و شب 23 نهایی می شود؛ افزود: در شب های قدر برای خیر و سلامتی و ایمان خود و جامعه و رفع مشکلات کل جهان اسلام دعا کنیم.
امام جمعه مهدیشهر با گرامیداشتن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پایداری و مقاومت، اظهار کرد: خرمشهر 578 روز در تصرف دشمن بود و با حماسه جاودانه رزمندگان اسلام در سوم خرداد فتح شد.
بارانی با اشاره به اظهارات وزیر خارجه آلمان که گفته بود صدام در خرمشهر استحکاماتی ایجاد کرده که هیچ ارتشی نمی تواند آن را تصرف کند، تصریح کرد: این استحکامات با قدرت ایمان و اراده و ولایتمداری و شهادت طلبی رزمندگان ما شکسته شد.
وی ادامه داد: همان خدایی که در فتح خرمشهر و مبارزه با داعش کمکمان کرد در جنگ اقتصادی نیز کمکمان خواهد کرد و بر دشمن پیروز خواهیم شد.
امام جمعه مهدیشهر به بیانات امام خامنه ای در جمع مسئولان نظام که پرهیز از اشرافی گری و مبارزه با فساد اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند، گفت: اشرافی گری موجب آسیب هایی چون از بین رفتن اخلاق و معنویت، شجاعت در مبارزه با دشمن، ایجاد مفاسد اقتصادی و فاصله گرفتن از ارزش ها می شود.
بارانی اضافه کرد: نقشه دشمن این است که سبک زندگی ما را سبک زندگی غربی کند که اگر سبک زندگی ما تغییر کند نتایج شوم گسست خانواده و مصرف گرایی و تجمل گرایی را به همراه خواهد داشت.
وی با گرامیداشت هفته اکرام ایتام، گفت: مردم مهدیشهر امسال 250 میلیون تومان به سفره اطعام کمیته امداد کمک کردند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها