خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

امید بستن به مذاکره از ساده‌اندیشی ناشی می‌شود

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امید بستن به مذاکره از ساده‌اندیشی ناشی می‌شود، پس باید پیرامون این موضوع تامل شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حمزه فلاح عصر امروز در ویژه‌برنامه‌ای که با محوریت مقاومت در فرهنگسرای سیمرغ بوکان برگزار شد، اظهار کرد: امید بستن به مذاکره و ایادی استکبار جهانی از ساده‌اندیشی سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب با ماهیت جمهوری اسلامی مخالف هستند و شرایطی که دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند، شباهت زیادی به دوران ۸ سال دفاع مقدس دارد، که برای عبور از این جنگ همچون فتح خرمشهر در سال ۶۱ به همدلی نیاز داریم.

 این مسوول خاطرنشان کرد: ملت ایران گردنه ها و بحران های زیادی را پشت سر گذاشته اند و بی شک این شرایط گذرا است و ملت آن را پشت سر می گذارد بنابراین باید مراقب باشیم، همدلی و وحدت ملت ایران خدشه برندارد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب تحریم های ظالمانه ای علیه ملت ایران اعمال کردند که بی تردید با وجود رهبری و جوانان پرشور انقلابی شاهد به ذلت کشیده شدن دشمنان انقلاب خواهیم بود.

این مسوول خاطرنشان کرد: اراده ملت ایران در مقابل تمامی تهدیدها و قدرت های بیگانگان به پیروزی رسید و روز سوم خرداد را به یک روز پرخاطره در تاریخ جنگ هشت ساله تبدیل کرد و بی تردید امروز نیز این اراده می تواند دشمنان ایران را به عقب براند.

 جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سخنانی ضمن تبریک سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادی و فتح خرمشهر شد، اظهار کرد: فتح خرمشهر و دیگر عملیات های پیروزمندانه طی ۸ سال دفاع مقدس نشان داد، ملت ایران می تواند بر هر دشمنی پیروز شود.

وی افزود: رژیم بعث بخش اعظمی از امکانات لجستیکی خود را به خرمشهر گسیل کرده بود و باور نمی کرد که نیروهای ایرانی با وجود موانع زیاد طبیعی و مصنوعی حاشیه خرمشهر بتوانند به این سرعت شهر را آزاد کنند.

وی ادامه داد: اما نیروهای ایرانی با وحدت، اراده قوی و عزم راسخ و ایمان قوی توانستند از تمامی موانع عبور کرده و در صبحگاه سوم خرداد ۶۱ به خرمشهر وارد شوند و این شهر را فتح کنند.

این یادگار عملیات بیت المقدس با اشاره به بعد و قبل از فتح خرمشهر، تصریح کرد: تا قبل از فتح خرمشهر شاهد پیشروی‌های گسترده رژیم بعث به علت خیانت های گسترده بنی صدر بودیم، اما با فتح خرمشهر این بار این ایران بود که دست قدرت را به همراه داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات