خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان گفت: رمز عبور از شرایط فعلی حفظ وحدت و همدلی در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۱۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

 ماموستا عباس احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب درصدد مقابله با آن بودند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب، صدام را علیه انقلاب با تمام توان تجهیز کردند و ۳۱ شهریور ۵۸ به خاک ایران اسلامی تجاوز کردند، دشمنان در ابتدای کار موفق به فتح خرمشهر شدند، اما در نهایت با وحدت و همدلی رزمندگان اسلام و مردم انقلابی ایران در ۳۱ شهریور ماه ۶۱ موفق به آزادسازی خرمشهر شدند.

ماموستا عباس احمدی ادامه داد؛ فتح خرمشهر نشان می دهد هرگاه ملت ایران با هم و در کنار هم متحد بوده توانسته سرسخت ترین دشمنان را از سر راه خود بردارد.

وی عنوان کرد: امروز نیز در حالی که دشمنان وضعیت اقتصادی کشور را هدف قرار داده و حنگ تمام عبار علیه اقتصاد و معیشت ملت ایران آغاز کردند که برای پیروزی در این جنگ به وحدت و همدلی نیاز داریم.

امام جمعه بوکان با اشاره به روز جهانی قدس، تصریح کرد: ملت ایران نشان داده که همیشه حامی مظلومان جهان بوده و با تمام توان از آنان دفاع کرده است.

احمدی ادامه داد: رژیم صیهونیستی نشان داده بزرگ‌ترین دشمن مظلومان جهان است، پس بر همه ما فرض است که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نام گذاری شده در صفوف به هم پیوسته در راهپیمایی این یوم الله بزرگ شرکت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات