مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت‌آباد گفت: نظریه مقاومت را باید چارچوبی برای اندیشه‌ورزی، تدبیرگری و چاره‌جویی جوانان در مسیر پیشرفت اسلامی تعریف کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۹۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، زهرا حیدران با بیان اینکه عامل اصلی خنثی‌کننده تحرکات اخیر دشمنان در درجه نخست وحدت و انسجام ملی است، اظهار کرد: مطابق با فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، نظریه مقاومت باید برای جوانان به‌عنوان ضرورت ملی تبیین شود. این مقاومت در همه زمینه‌ها و در جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و مقاومت نظامی موفقیت‌های چشمگیری را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

 وی با بیان توصیه رهبر معظم انقلاب درباره ترویج و تبیین نظریه مقاومت افزود: یکی از مفاهیم کلیدی طرح‌شده در بیانات ایشان که برگرفته از کلان گفتمان انقلاب اسلامی بوده، کلیدواژه نظریه مقاومت است که مقابل سلطه‌پذیری، سازش‌پذیری و تسلیم معنا و مفهوم می‌یابد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد تصریح کرد: توصیه راهبردی مقام معظم رهبری ترویج نظریه مقاومت به‌صورت نظری و عملی است، به‌گونه‌ای‌که به چارچوبی برای گفتمان‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی مقاومت در برابر نظام سلطه نه‌ فقط در جغرافیای ایران اسلامی، بلکه در قلمرو حضور همه ملت‌های آزاده جهان تبدیل شود.

حیدران عنوان کرد: ایران اسلامی هیچ هراسی از دشمنان قسم‌خورده خود ندارد. آرمان‌های این انقلاب الهی افول‌پذیر نخواهد بود و قطعاً با عمل انقلابی، پایبندی به اصول خود و مرزبندی با دشمنان توانسته از نظریه مقاومت دفاع کند.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد یادآور شد: نظریه مقاومت را باید به‌عنوان چارچوبی برای اندیشه‌ورزی، تدبیرگری و چاره‌جویی جوانان در مسیر پیشرفت اسلامی تعریف کرد.

وی تأکید کرد: امروز ضروری است که مقاومت را در قلمرو فراتر از حوزه سیاست خارجی و تعاملات برون‌مرزی بیان کنیم. دشمن باید این را بداند که با ایجاد وحشت نمی‌تواند مردم ایران را که ۴۰ سال آبدیده شده‌اند، وادار به تسلیم کند.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات