خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: مسئولان نظام اسلامی باید شاخصه های حکومت علوی را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۸۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام حمید حسن زاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های لیالی قدر با بیان اینکه نباید انسان در مواجهه با مسائل دینی و سیاسی بی تفاوت باشد، اظهار کرد: دشمن به دنبال استحاله فرهنگی در ایران است تا از این رهگذر باورهای مردم را سست کند.

وی با بیان اینکه دشمنان و در راس آنها آمریکا به دنبال نهادینه سازی اسلام آمریکایی هستند، افزود: دشمنان با اسلام ناب محمدی(ص) مخالف هستند.

وی با اشاره به اینکه بی تفاوت بودن مساوی با اسلام آمریکایی است، گفت: دشمنان با اسلام علوی مخالف بوده و از آن می ترسند و به دنبال این هستند که تنها نماز بخوانیم ولی اشدا علی الکفار و رحما بینهم نباشیم.

حسن زاده با تبیین مهم ترین شاخصه های حکومت علوی، تصریح کرد: پایبندی کامل به اقامه اصول دین مبین اسلام، اقامه قسط و عدل در نظام اسلامی، توجه به معنویت، تقوا و ساده زیستی از جمله شاخصه های حکومت علوی هستند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند «هر حکومتی که اساس کارش بر اقامه دین خدا نباشد، علوی نیست»، گفت: اقامه دین الهی، نخستین شاخصه بوده و این شاخصه باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه جنگ ما جنگ بین ایمان و کفر است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با اسلامیت ایران مشکل دارند و برای همین مدام در حال دسیسه چینی هستند، پس باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات