فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه جنگ ما جنگ عقاید است، گفت: ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان راه بیندازیم.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۷۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
بیانات سردار غلامرضا احمدی  در جمع رزمندگان و ایثارگران شهرستان جغتای به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

ما امروزه می‌خواهیم بگوییم که آمریکا و اسرائیل برای برخورد با نظام چیزی دیگر نمانده که انجام ندهند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار غلامرضا احمدی در مورد اینکه امروز جنگ ما جنگ عقیده است، گفت: مردم عزیز واقعا جای سوال است که آیا اعتقادات آمریکایی‌ها عوض شده و به مکتب شیعه نزدیک شده اند یا  اعتقادات ما از راه امام و شهدا تحلیل رفته و به لیبرال و دموکراسی نزدیک شده است؟ بالاخره یکی از دو اتفاق افتاده است. امروزه جنگ ما جنگ عقیده است. جغرافیا و مرز نمی‌شناسد. ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان راه بیندازیم.

سردار احمدی در مورد فتح خرمشهر گفت: آن روز‌ها با همان انگیزه‌ای که آمریکایی‌ها جنگ را مدیریت می‌کردند روس‌ها هم دقیقا همان انگیزه را دنبال می‌کردند. عملیات فتح خرمشهر ۲۳ روز قبل مشخص بود و همه اطلاع داشتند و لشکرمقابل در بهترین امکانات و تجهیزات قرار داشتند.
 
وی ادامه داد:  وقتی که مواضع سربازان عراقی را نزدیک به ۲۰ نفر از بهترین کارشناسان آمریکایی، روسی، آلمانی، فرانسوی و... بازدید کردند گفتند که مواضعی را که ما کنترل کردیم اگر روس‌ها و آمریکایی‌ها با این امکانات و تجهیزات پیشرفته که دارند حمله کنند نمی‌توانند این مواضع را بشکنند، ولی با کمک خداوند این مواضع توسط سربازان انقلاب شکسته شد. این‌ها حاصل تبعیت از، ولی فقیه است.

سردار احمدی در قسمتی دیگر از بیانات خود گفت: بنا به فرمایش حضرت امام خامنه‌ای که فرمودند قویترین و ضروری‌ترین درسی که امروزه باید از عاشورا بگیریم این است که جامعه‌ای که با تدبیر پیغمبر خدا(ص) ساخته شد ۵۰ سال بعد از فوت پیغمبر ۲۰ سال بعد از شهادت حضرت علی (ع) جامعه اسلامی کارش به جایی رسید که مسلمانان امیرشان قاریشان سر سید الشهدا را بریدند و آب از آب تکان نخورد؛ لذا ممکن است این مرض گرفتار ما و جامعه ما نیز شود و گریبان مارا هم بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این که حضرت آقا میفرماید‌ ای بسیجیان حضور در میدان جنگ با آمریکا از جهاد در راه خدا بیشتر است ما وظایفی داریم و در راس وظایف ما دفاع از ارزش‌های اسلامی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها