کد خبر: ۹۱۴۲۳۰۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سید خدادوست موسوی در آئین افتتاح یک باب مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بسیج سازندگی ناحیه لنده گفت: پس از قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط امریکا به خوبی شاهد آن هستیم که حتی کسانی که با سپاه اختلاف نظر‌هایی داشتند نیز سپاه را یک نهاد مقتدر در کشور دانستنه و این اقدام مذبوحانه را محکوم کردند.
وی افزود: امروز عناد و کینه توزی دشمنان برعلیه سپاه، سپاه را به یک نهاد همدل و همراه در بین اقشار مختلف جامعه نسبت به گذشته تبدیل کرده است که آثار آن را می‌توان در جامعه لمس کرد.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: امروز سپاه در کنار دولت رسالت ساخت و تامین مسکن مددجویان اقشار نیازمند کمیته امداد و بهزیستی را به دوش می‌کشد که باری از روی دولت کم می‌کند و این قابل تقدیر است.
موسوی اظهارکرد: فعالیت‌های خوب سپاه در حوزه سازندگی باعث شده است تا آثار خوب آن به یک منفعت عمومی تبدیل شود و همین مسئله نشان دهنده مردمی بودن سپاه است.
وی اظهارکرد: فهم عمومی جامعه در حمایت از سپاه باعث ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر مردم نسبت به گذشته شده است.
فرماندار شهرستان لنده با تقدیر از فعالیت‌های سازندگی سپاه در حوزه ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرد که تا زمان اعلام شده بحث تکمیل ۳۵ باب واحد مسکونی به اتمام برسد.
ارسال نظرات