خبرهای داغ:
سرهنگ چگینی گفت: در این شب‌ها گشت‌های پلیس قزوین با آمادگی کامل به صورت پیاده، موتوری و خودرویی تلاش خواهند کرد تا امنیت را برقرار کنند.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۵۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

سرهنگ علی چگینی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص برنامه‌ های پلیس قزوین برای تأمین امنیت شهروندان در شب‌ های قدر بیان کرد: با توجه به برپایی مراسم شب‌های قدر و حضور شهروندان در مساجد، پلیس وظیفه دارد در حوزه تأمین امنیت شهروندان و منازل‌ و اموال آنها اقداماتی را اتخاذ نماید.

وی گفت: در این شب‌ها گشت‌های پلیس قزوین با آمادگی کامل به صورت پیاده، موتوری و خودرویی تلاش خواهند کرد تا امنیت را برقرار کنند.

سرهنگ چگینی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌ها مانند مردم و بسیج در امر برقراری امنیت در قزوین، اظهار کرد: مأموران پلیس استان در تمام مساجد، تکایا و حسینیه‌ها به صورت آشکار حضور فیزیکی خواهند داشت.

رئیس پلیس پیشگیری استان از شهروندان خواست از وضعیت ایمنی منازل خود اطمینان حاصل کرده و اگر نواقصی در بحث امنیتی منازل وجود دارد، آنها را برطرف کرده و سپس از منازل خود خارج شوند.

وی افزود: شهروندان در زمان مراجعه به مساجد و تکایا از پارک کردن خودروهای خود در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

سرهنگ چگینی تأکید کرد: افراد به هیچ عنوان اموال خود را در خودروها نگذارند چرا که بیشترین سرقت‌های در حال وقوع، سرقت لوازم داخل خودروهاست.

وی گفت: شهروندان به جای نگهداری اموال قیمتی مانند طلا و جواهرات، ارز در منازل، آنها را در صندوق امانات نگهداری کنند.

 

1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها