فرمانده بسیج عشایری اردبیل در جلسه شورای اداری ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت فتح خرمشهر گفت: آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق است.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۵۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق است

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل جلسه تعامل و هماهنگی برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر،روز جهانی قدس،لیالی قدر و سالگرد رحلت حضرت امام راحل(ره) با حضور مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری در این جلسه با تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت:ملت آگاه ایران اسلامی در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی نگذاشتند دشمنان در راس آنان استکبار جهانی به کشورمان ضربه وارد کنند.

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوانان تاکید کرده اند افزود:امروز با تدابیر مقام معظم رهبری،جهادی برای ساختن ایران بزرگ و فصل جدید ایران اسلامی آغاز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری،علم و پژوهش،معنویت و اخلاق،اقتصاد و نگاه به درون ،عدالت و مبارزه با فساد،استقلال و آزادی،عزت ملی و روابط خارجی و سبک زندگی اسلامی را از خواسته ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد.

حسین زاده در ادامه با تشریح برنامه های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت:عملیات بیت المقدس مهمترین عملیات دفاع مقدس محسوب می شود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و نقطه عطفی درتاریخ جنگ ایران و عراق به ثبت رسید .

وی نشست روشنگری،یادواره شهدای اقشار در مسجد امام حسین(ع)،محفل انس با قرآن،عطرافشانی مزار شهدا،خاطره گویی رزمندگان در قبل از خطبه های نماز جمعه اصلاندوز را از جمله برنامه های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری همچنین با اشاره به برگزاری مراسمات شبهای قدر،راهپیمایی روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال حضرت امام راحل(ره)،از برگزاری یادواره شهدای سه ماهه اول شهرستان اصلاندوز خبر داد و از مسئولان و کارکنان ادارات و بانکها خواست در این مراسم معنوی حضور گسترده داشته باشند.

ارسال نظرات