خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
بیانیه سپاه فجر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛
سوم خرداد الگویی ذی قیمت برای نهاد‌های علمی و فرهنگی کشور است که باید پیام‌های ناب آن را با قدرت هنر و قلم در جامعه‌ی اسلامی ایران زمین نهادینه نمایند.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۰۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر فارس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب شهداء و الصدیقین

سوم خرداد یادآور حماسه­ی ایثار و عشق و روزی تاریخی و افتخار آمیز است که رزمندگان پرتوان اسلام با 35 روز حماسه و ایثار و رزم آفرینی توانستند کهن شهر خرمشهر را پس از 587 روز آزاد و پرچم پر افتخار اسلام را بر فراز مسجد و پل تخریب شده خونین شهر به اهتزاز در آورند.

سوم خرداد در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس فصلی ماندگار و درخشنده است و الگویی ذی  قیمت برای نهادهای علمی و فرهنگی کشور که باید پیام های ناب آن را با قدرت هنر و قلم در جامعه ی اسلامی ایران زمین نهادینه نمایند.

حماسه آزادسازی خرمشهر که در سوم خرداماه سال 1361 با رشادت و سلحشوری رزمندگان اسلام و اضمحلال  ماشین  جنگی ارتش بعثی صدام و پشتیبانی استکبار جهانی در عملیات بیت‌المقدس رقم خورد، یکی از شکوهمندترین نقاط عطف تاریخ سرافراز ملت ایران به شمار می‌رود.

تداوم سلحشورانه دفاع مقدس پس از آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن تدریجی اشغالگران و متجاوزین بعثی از خاک مقدس ایران اسلامی، نه تنها آرزوی شوم استکبار جهانی در سقوط نظام جمهوری اسلامی را برآورده نساخت، بلکه سربلندی ملت ایران در این جنگ نابرابر را در پی داشته و فرهنگ مقاومت و پایداری فرزندان انقلاب و امام راحل (ره) به الگوی ملت‌های منطقه و جوامع استکبارستیز در اقصی نقاط جهان تبدیل شد.

امروز و در چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به یاد آن پاسداری جانانه از مرزهای پر افتخار این مرز و بوم که در واقع پیروزی آگاهی و شناخت، معرفت، بصیرت و ارزش های اسلامی بر ددمنشی و شقاوت و شرارت دشمنان است به واسطه این فتح عظیم الهی که به فرموده امام شهیدان «خرمشهر را خدا آزاد کرد» خداوند منان و بزرگ را شاکر و سپاسگزار هستیم و ما پاسداران فجرآفرین استان فارس در این طلیعه ی پیروزی با خدای خود عهد می بندیم که همواره پاسدار خرمشهر های سرزمین ایران اسلامی بمانیم و گوش به فرمان ولی امر ونایب بر حق امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها