همزمان با گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت، یادواره شهید محمدرضا داودی در روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۷۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر، یادواره شهداء روستای دیمه با حضور خانواده معظم شهداء، بسیجیان و کلیه اقشار مختلف برگزار شد.

حجت الاسلام  هادی بهفروزی در این مراسم معنوی با گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت، گفت: آزادسازی خرمشهر یک حماسه بزرگ از رشادت ها و دلاوری های جوانان غیرتمندی بود که در راه اسلام و انقلاب در مقابل رژیم بعث عراق با جان و دل ایستادگی کردند.

مبلغ فرهنگی شهر چلگرد در این یادواره، ایمان و اعتقاد قلبی شهدای دوران دفاع مقدس را ستودنی دانست و تنها راه پیروزی این عزیزان را ایمان و توکل به خداوند متعال بیان کرد و افزود: اگر انسان با توکل بر خدا و با نیت و هدف پاک در راهی قدم بر دارد، قطعا به پیروزی و موفقیت خواهد رسید.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیج در همه عرصه ها و زمان‏ها مظهر و نماد شجاعت و استقامت بوده و با این شجاعت و ایثار و فداکاری توانسته حماسه های عظیم و بزرگی همچون سوم خرداد 61 را خلق کند و گام مهمی را در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی بر دارد.

شایان ذکراست: شهید محمد رضا داودی در خانواده ای مذهبی و انقلابی در روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ در سال 1343 متولد شد و پس از دوران کودکی و نوجوانی در سن 22 سالگی در اسفند ماه 1365 به خدمت مقدس سربازی اعزام گردید و در ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت سربازی مشغول شدکه پس از مدتها در جبهه مقاومت حق علیه باطل  در تاریخ 21 /فروردین /67 در عملیات بیت المقدس 5 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

ارسال نظرات