خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ضمن تشریح فضیلت شب قدرافزود: اگرکسی شب قدر را درک کند به اندازه یک عمردریک شب رشد معنوی خواهد کرد و عافیت در دین و دنیا از اهم حوائج در این شبها می باشد.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۷۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت الاسلام علی رئیسیان  درجلسه اخلاق پایوران ونیروهای وظیفه در باره فضیلت ماه رمضان مطالبی بیان کرد.

وی ضمن تشریح فضیلت شب قدرافزود: اگرکسی شب قدر را درک کند به اندازه یک عمردریک شب رشد معنوی خواهد کرد و عافیت در دین و دنیا از اهم حوائج در این شبها می باشد.

رئیسیان اشاره ای هم به فضائل حضرت علی نمود وادامه داد: پیامبراکرم(ص) فرمودند:اگرجن وانس وملائکه حسابگر شوند و درختان قلم و دریا ها مرکب و آسمانها کاغذ نمی توانند فضائل آن حضرت را شماره کنند.

وی در ادامه به مظلومیت حضرت علی اشاره نمود وخـاطرنشان کرد: مظلومیت حضرت علی (ع) مـعادل عظـمت آن حضرت می باشد و در طول تاریخ خواستند آن حضرت را در ردیف دیگران قرار بدهند که این کاردر اصطلاح علم کلام  تقدیم مفضول بر فاضل است و به حکم عقل کار قبیحی بوده است..

رئیسیان در پایان اظهار داشت :علی رغم همه تلاش ها برای کتمان فضائل آن حضرت چه ازسرعناد وچه از سرترس،سجایای اخلاقی آن حضرت شهره قاف تا قاف عالم شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها