خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام 30 دستگاه کامیون این اداره کل به استان خوزستان برای حمل چغندرقند به کارخانه قند همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۶۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

اعزام 30 دستگاه کامیون از همدان به خوزستان برای حمل چغندرقندمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کمبود کامیون برای حمل چغندر قند از بندر امام، شوش و استان خوزستان و نیاز مبرم به انواع کامیون برای حمل بار، اظهار داشت: مقدار زیادی کالاهای اساسی استان در بنادر جنوبی در انبارها منتظر اعزام کامیون هستند و تاکنون 2 هزار دستگاه کامیون بخش خصوصی از سیزدهم اردیبهشت و 30 دستگاه کامیون‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی با قدردانی از همکاری انجمن‌های صنفی شرکت ها و رانندگان به منظور همکاری و همدلی و ارائه کارنامه قبولی در شرایط مختلف مانند 26 آذر سال 62 و همکاری سال 97 افزود: 30 درصد سهمیه سوخت کامیون های اعزامی به بنادر جنوبی اضافه می‌شود و به کامیون‌های با ظرفیت 20 تن به بالا به سقف سهمیه عملکردی اضافه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: انتظار داریم روزانه 10 درصد کل بارنامه‌های صادره هر شرکت مختص کامیون‌های اعزامی به بنادر جنوبی باشد.

وی یادآور شد: برای پشتیبانی از این 30 دستگاه یک اکیپ مکانیک و باطری‌ساز نیز اعزام کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات