فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی دو کلاهبردار که در شهرهای گناوه و بوشهر بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در زمینه ساخت و ساز مسکن از مردم کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۵۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از بوشهر، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان گفت: در پی اطلاع پلیس از فعالیت‌های مجرمانه فردی در گناوه در زمینه خرید و فروش و ساخت و ساز مسکن پرونده ای در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر تشکیل شد.

وی افزود: با اعزام کارآگاهان به گناوه پس از بررسی‌های میدانی مشخص شد متهم با جلب اعتماد بنگاههای املاک ومتقاضیان خرید مسکن ضمن مشارکت در ساخت و ساز با نیت کلاهبرداری اعتماد تعدادی از متقاضیان مسکن را جلب و افزون بر 10 میلیارد تومان کلاهبرداری و متواری شده است.

به گفته سردار واعظی متهم که 62 نفر شاکی دارد سال‌ها قبل متواری و هیچگونه ردی از خود به جا نگذاشته بود، پس از ماهها تلاش و پیگیری‌، افسران پرونده مخفی‌گاه وی در شهر اصفهان  شناسایی و به محل مورد نظر اعزام شدند. 

وی گفت: قبل از رسیدن پلیس متهم از آنجا نیز متواری و در تهران مخفی شده بود که با ادامه پیگیری‌ها و تحقیقات مخفی‌گاه وی در تهران نیز شناسایی، دستگیر و به گناوه منتقل شد.

سردار واعظی با اشاره به شناسایی کلاهبردار دیگر در شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در شهر بوشهر فردی در زمینه ساخت و ساز مسکن با افراد شریک و سپس با اقدامات مجرمانه مسکن ساخته شده را به نفع خود می‌فروخت.

وی بیان کرد: این متهم نیز مبلغ 20 میلیارد ریال از شش نفر به این طریق کلاهبرداری کرده متواری و در تهران مخفی شده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهم دستگیر و به بوشهر منتقل شد.

رئیس پلیس استان بوشهر بیان کرد: در مجموع  با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی دو کلاهبردار که در شهرهای گناوه و بوشهر بیش از 120 میلیارد ریال در زمینه ساخت و ساز مسکن از مردم کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند شناسایی و دستگیر شدند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها