مراسم عزاداری شهادت حضرت امیر در ایرانشهر برگزار شد

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) با حضور کارکنان سپاه شهرستان ایرانشهر در نمازخانه شهید صیاد شیرازی سپاه ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۴۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام اول مسلمین جهان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام با حضور کارکنان سپاه شهرستان ایرانشهر در نمازخانه شهید صیاد شیرازی سپاه ایرانشهر برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا قم ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام شب قدر را از بالا ترین شبهای سال دانست و گفت: اهل ایمان شب قدر را زنده نگه می دارند و از برکات شب قدر بهرمند می شوند.
 
وی افزود: در سیره اهل بیت (ع) داریم حضرت فاطمه زهرا (س) بچه های خردسال را در این شبهای قدر بیدار نگه می داشت تا از برکات شب قدر بهرمند شوند.
 
حجت الاسلام جوشقانی بیان کرد: انسان با ایمان نسبت به شبهای قدر معرفت پیدا و شناخت  پیدا می کند.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که برکات شب قدر بسیار است، ادامه داد: در شبهای قدر دریا دریا گناهان شخص با ایمان بخشیده می شود و در این شبهای با برکت باید شناخت و معرفت خویش نسبت به خداوند و پیامبران الهی خصوصا نبی مکرم اسلام و امامان معصوم خاصه امام زمانمان  را بیشتر کنیم.
 
جوشقانی در پایان خاطر نشان کرد: در این عصر شناخت ولی زمان و گوش به فرمان امر ولی بودن و در اخر باید انسان مومن انقلابی دشمن شناس خوبی باشد که همان براعت از دشمنان می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار