مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد و فعالیتها و رفع مشکلات اجرائی و ارتقاء تعامل با همکاران از شعبه چلگرد بازدید کرد .
کد خبر: ۹۱۴۲۱۲۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روبط عمومی اداره کل تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان در این بازدید گفت: با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمد - هزینه ای است و هرگونه ارائه خدمات و تعهدات متکی بر  دریافت حق بیمه ها است،  لذا ضروری است برنامه عملیاتی وصولی با تلاش همکاران و مساعدت شرکای اجتماعی تحقق یابد.

غلامرضا محمدی با اشاره به تعامل سازنده این سازمان با کارفرمایان افزود: در سال 1397درسطح  استان تعداد 12 هزار و642 کارگاه تحت پوشش این سازمان فعال بوده اند که نسبت به سال قبل در بخش فعالیت های پیمانکاری و کارگاهی شاهد افزایش بیش از 50 نفر بوده ایم.

وی به ارائه خدمات غیر حضوری به شرکای اجتماعی اشاره کرد و گفت: "طرح ملی دکتر نوربخش" که اخیراً رونمایی شده است، با هدف دسترسی سریع و آسان مخاطبان اجتماعی به خدمات تامین اجتماعی طراحی گردید و در آن خدمات غیر حضوری در قالب سامانه ای  متمرکز و یکپارچه ارائه شده و با توجه به گستردگی خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی، 65 خدمت غیر حضوری در یک درگاه تجمیع شده است.

محمدی گفت: بخش نرم افزار"تامین اجتماعی من" نیز یکی دیگر از بخش های مهم این درگاه ملی بوده و در این بخش امکان پیگیری درخواست ها و سرویس های شخصی سازی شده قرار داده شده است.

وی افزود: مردم و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام و استفاده از سرویس های مختلف اقدام کنند.

گفتنی است؛ تعداد379کارگاه فعال صنفی و پیمانکاری  تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه  چلگرد می باشند.

ارسال نظرات