خبرهای داغ:
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در ماه مبارک رمضان، نخستین یادواره سردار پاسدار شهید نعمت الله قائد و ۱۲شهید والامقام هندیجان در عملیات بیت المقدس با حضور قشرهای مختلف مردم ، بسیجیان، مسئولان محلی ، هیات میثاق با شهدا ،خانواده های معظم شهدا وتلاش پرسنل و بسیجیان پایگاه گردان عملیاتی امام رضا(ع) در یادمان شهدای گمنام هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۰۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان پاسدار عبدالرسول محبعلی درباره حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر اظهار داشت : دشمن بعثی صدام به خیال خود که خرمشهر را جدا می کند از خاک ایران و بعد کل ایران را تصرف می کند با حمایت آمریکایی تروریست ولی کور خواند چون ملت شجاع ایران در مقابل این تجاوز نابرابر ایستادگی نمودند و خرمشهر را در ۳خرداد ماه سال ۶۱ از اشغال بعثی ها راهی بخشیدن که در این راه هندیجان شهدای والامقامی را تقدیم اسلام نموده است.

وی افزود : نخستین شهیدی هندیجان سردار پاسدار شهید نعمت الله قائد همیشه در قلب ها و یادها ماندگار است و امسال در سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان خداوند توفیق داد که یادواره این شهید عزیز و ۱۲شهید دیگر را با شکوه خاصی برگزار نماییم .

وی بابیان تجلیل از خانواده شهدا در مراسم یادواره شهید سردار نعمت الله قائد گفت: در مراسم یادواره سردار پاسدار شهید نعمت الله قائد، از طرف گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان، با حضور مردم و مسئولان از خانواده شهید قائد به شایستگی مورد تجلیل قرار گرفته و به رشادت ها و ایثار این شهید بزرگوار احترام گذاشته شد.

در ادامه گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان، با همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان، نشست میقات صالحین به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان در مسجد جامع هندیجان برگزار شد.

نشست میقات صالحین شهرستان هندیجان

حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد در حاشیه نشست میقات صالحین به خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در این نشست میقات صالحین که با حضور امام جمعه، سرمربی مدیر ارشد ناحیه و کلیه پاسداران ، مربیان ، سرگروهها ومتربیان بودند از بسیجیان حلقات صالحین پایگاه ها مقاومت بسیج و حوزه ها شهرستان در این نشست تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: امام جمعه محترم و استاد یار شجره طیبه صالحین با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و خود سازی و تربیت نفس در این ماه پر خیر و برکت تاکیدداشتند که بسیج و شجره طیبه صالحین که ظرفیتی است که جمهوری اسلامی بنا نهاده و باید در این نهاد شریف به تربیت و آماده سازی جوانان و نوجوانان جهت پیشبرد اهداف انقلاب تلاش نمودو آینده کشور و انقلاب را توسط این جوانان تضمین کرد.

حیدریان نژاد معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار های اخیر با شعرا و دانشجویان که داشتند فرمودند، که من به دشمن در مذاکره اعتماد ندارم و دولتمران بی درایت به انتها اعتماد نکنند و بهترین کار این است که همانند ۴۰ساله باید مقاومت کرد .

سخنرانی فرمانده ناحیه در بین نماز جمعه هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر ، در جمع نماز گزاران نماز جمعه بین دو نماز از نقش آفرینی ملت شریف ایران در آزادی خرمشهر ایراد به سخن نمود.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : دشمنان اسلام در طول این ۴۰ساله نتوانستند براراده ملت ایران ضربه ایی وارد کنند و در حماسه بزرگ آزاد سازی خرمشهر مردم با پیروی از امام راحل شجاعانه در مقابل دشمن بعثی صدام ایستادگی و مبارزه نمودند.

 

وی افزود : بهترین الگوی مناسب رفتاری ، مقاومت در برابر دشمن است و جوانان بایستی فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و حماسه ماندگار آزاد سازی خرمشهر را بیشتر مطالعه نمایند و به عنوان یک فرهنگ مناسب درس های ماندگار بیاموزند.

 

غبارروبی مزار مطهر شهدای بخش چم خلف عیسی هندیجان

 

همزمان باسالروز آزاد سازی خرمشهر ،جمعی از بسیجیان گردان بیت المقدس امنیتی شهید سردار پاسدار مجید ابوعلی شهرزهره بخش چم خلف عیسی با حرکتی خودجوش بر سر مزار شهدای شهرزهره حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه این مزار شهدا را غبارروبی و عطر افشانی نمودند.

فرمانده گردان بیت المقدس امنیتی شهید ابوعلی شهرزهره تاکید داشت: راه شهدا را باقدرت ادامه می دهیم و به بهترین روش فرهنگی به نسل کنونی و آیندگان منتقل خواهیم نمود و ما هر عزتی که داریم همگی با وجود ایثار شهدا بوجود آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها