خبرهای داغ:
به مناسبت ۳ خرداد روز آزاد سازی خرمشهر ،حوزه شهید مطهری ایمانشهر نهضت روشنگری ، بصیرتی در مصلی نماز جمعه ایمانشهر با حضور جانشین محترم سپاه فلاورجان سرهنگ پاسدارمحمد کریمیان برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۰۹۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، این برنامه قبل از شروع خطبه های نماز جمعه تشکیل شد با حضور فرمانده حوزه بسیج شهید مطهری، فرمانده گردان بیت المقدس، روحانیون، بسیجیان، شورای حوزه، فرمانده هان پایگاه های تابعه وآحا د مردم برگزار گردید .

جانشین ناحیه مقاومت بسیج  فلاورجان درادامه افزود:رسالت بسیج امروز پاسداری از انقلاب ودست آوردهای انقلاب می باشد و وظیفه این نهاد انقلابی مردمی حساس و تاثیر گزارمی باشد.

ایشان با بیان این که بین رسالت و وظیفه  فرق وجود دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه منوط به بودجه و امکانات و مقدار نیروی انسانی می باشد ولی درمقابل رسالت گره خورده به هیچ کدام از پنل های وظیفه نیست و احتیاچ به امکانات ندارد و رسالت بسیجیان را به ثمر رساندن انقلاب به شمار آورد.

وی افزود: برای نگهبانی از یک محل نیاز است ارزش پاسداری ونگهداری از آن محل را مد نظرقرار داد که آیا برای نگهدای  ارزش دارد یا خیر.بسیجیان هم باید ببینند ارزش حفاظت و نگهبانی از انقلاب  اسلامی چقدر می باشد تا با تمام وجود حفاظت کنند .این که هزینه های سنگینی برای انقلاب دادیم،علل هایی که برای ایجاد انقلاب دادیم همان علل هم برای پابر جاییی انقلاب باید پرداخت بشود.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: سه علل برای ایجاد انقلاب وجود دارد۱)رهبری امام راحل۲)حضور مردم۳)ایدلوژی اسلام و منطق اسلام. دشمن بعد از این که ۱۰سال روی فتنه ۸۸کار کرده بود و از آن ثمر ندید ۲۰۰روز عملیات تمام عیار علیه انقلاب اسلامی راه انداختند که دو عامل را مانع از تحقق هدف خود دانستند ۱)رهبری معظم که تقدس ویژه ای بین مردم دارند که بایک سخنرانی مردم را منقلب میکند۲)مردم معتقد به اسلام ودین اسلام می باشند.

ایشان در ادامه افزود: امروز دشمن نقشه های زیادی کشیده برای این که رهبری در منظر مردم تقدس نداشته باشند و مردم نسبت به مسائل مذهبی تعصب نداشته باشند واین که اولویت ها در ذهن مردم را عوض کنیم این که اولویت امروز مملکت را ورود خواهران به ورزش گاه بدانیم، مسائل اقتصادی را اولویت اول مملکت نمی دانند و متاسفانه برخی از داخلی کشور عامل نفوذی  دشمن به  داخل کشور هستند.

ایشان به اوصاف وظیفه بسیجیان  اشاره کرد و افزود: وظیفه بسیجیان روشنگری می باشد و برای برطرف شدن مشکلات ، مجلس انقلابی و نمایندگان انقلامی و جهاد گر نیاز می باشد.

ایشان در ادامه به سالروز فتح خرمشهر اشاره ای کردند و اذعان داشت: حضرت امام خامنه ای  چند سال پیش فرمودند خرمشهر ها در پیش است نه در عرصه نظامی بلکه در عرصه ای که سخت تر از جنگ نظامی هست و باید ژست جنگ اقتصادی و فرهنگی به خود بگیرید. مقام معظم رهبری فرمودند اولا باید تفکر انقلابی و جهادی داشته باشیم و دوم مدیریت جهادی جهت فتح خرمشهر ها لازم است.

جانشین ناحیه اشاره ای هم به بیانیه گام دوم انقلاب کرد و افزود: روشن کردن معنویت یکی از راه کار های رهایی از مشکلات می باشد و دیگر استفاده از جوانان متدین و انقلابی در اداره کشور و دادن مسولیت های مهم و تاثیر گزار به آنها می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها