برگزاری هفت شب خاطره شهدا در کردستان

دبیر کمیته مسابقات و جشنواره کنگره پنج هزار و 400 شهید کردستان گفت: در راستای برگزاری کنگره توسط این کمیته هفت شب خاطره شهدا در مناطق مختلف استان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۴۲۰۷۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی اظهار داشت: کمیته مسابقات و جشنواره ها یکی از کمیته های زیر مجموعه کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان است که تاکنون برنامه های مختلفی در قالب آن برای برگزاری هر چه بهتر کنگره انجام داده است.

رئیس حوزه هنری کردستان برگزاری هفت شب خاطره شهدای استان را از جمله برنامه های برگزار شده اعلام کرد و افزود: این برنامه ها در شهرستان های سنندج و بیجار و با حضور جمع زیادی از هنرمندان و خانواده شهدا برگزار و در آن به معرفی خصوصیات اخلاقی و فعالیت های شهدا پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های این کمیته برگزاری مسابقه از سه کتاب محبت پنهان خاطرات آزاده بیجاری محمدتقی کریمی، نقشه های خاکی خاطرات شهید محمدامین کلاته و کتاب ماموستا که برگرفته از خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس ماموستا ملا قادر قادری است، خواهد بود.

دبیر کمیته مسابقات و جشنواره کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان گفت: تاکنون ۶۵۰ نفر از سراسر کشور پاسخنامه های خود را از داخل این سه کتاب به دبیرخانه مسابقه در استان ارسال کرده اند که قبل از برگزاری کنگره نفرات برگزیده برای تجلیل معرفی می شوند.
 

مرادی برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند با همکاری کمیته فرهنگی را از دیگر برنامه های برگزار شده اعلام کرد و یادآور شد: همچنین براساس برنامه ریزی های انجام شده در روز برگزاری کنگره نیز دف نوازی ۵۴۰ نفر از دف نوازان استان اجرا می شود.
 

کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان اواخر خرداد ماه جاری در سنندج برگزار می شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات