خبرهای داغ:
روز گذشته؛

امام جمعه تبریز با خانواده شهید و ایثارگر عملیات بیت المقدس دیدار کرد

به مناسبت ایام آزادسازی خرمشهر امام جمعه تبریز به دیدار مادر شهیدان باغبان نوین و جانباز علمیات بیت المقدس دکتر جعفر بهرامی رفت.
کد خبر: ۹۱۴۲۰۱۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمدعلی ال هاشم در دیدار با این خانواده ها با بیان اینکه دشمن اصلا باورنمی کردکه روزی خرمشهر آزاد شود، گفت: ارتش بعث عراق حتی نام شهرهای خرمشهر و دیگر مناطق اهواز را تغییر داده بود ،اما به برکت خون پاک شهیدان و ایثارگری رزمندگان اسلام خرمشهر آزاد شد.
وی اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهیدان دانست و افزود: اگر امروز دشمنان از خواسته های خود عدول می کنند به خاطر پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی در همه عرصه هااست و سران استکبار چاره ای جز عقب نشینی و تغییر لحن گفتار در برابر ایران ندارند.

خانواده شهیدان باغبان نوین یکی از فرزندان خود را در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تقدیم نظام و انقلاب کرده است و همچنین از این خانواده یک شهید و سه فرزند به درجه جانبازی نائل آمده اند.
همچنین دکتر بهرامی علاوه بر اینکه خود در عملیات بیت المقدس به درجه جانبازی نائل آمده است دو برادرش هم در جنگ ۸ ساله ایران و عراق به شهادت رسیده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار