عدم حضور مسئولان وزارت بهداشت و بهزیستی برای بررسی طب سالمندی در کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با اینکه دستور کار امروز این کمیسیون بررسی علل توقف طب سالمندی بود اما مسئولان وزارت بهداشت و بهزیستی در این نشست حضور پیدا نکردند. 
کد خبر: ۹۱۴۱۹۸۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حیدرعلی عابدی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: هفته گذشته از معاونان درمان و آموزش وزارت بهداشت و رئیس سازمان بهزیستی برای حضور در نشست امروز کمیسیون دعوت به عمل آورده بودیم با این هدف که مسائل مربوط به دوره‌های آموزشی برای درمان سالمندان و پیشگیری از امراض سالمندی را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: آمار سالمندان روزانه در حال افزایش است که نشان می‌دهد کشور به سمت سالمندی شدن جمعیت در حرکت است و باید حتما این آمادگی را داشته باشیم که سالمندان را به سمت دوره سالمندی موفق و سالم سوق دهیم، همچنین متخصصان لازم را برای فعالیت در این حوزه تربیت کنیم تا بیماری‌هایی که در این دوره اتفاق می‌افتد را درمان کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: ما درصدد بودیم با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان و سازمان بهزیستی گزارش کاملی را در این زمینه  به ویژه در مورد دوره طب سالمندی تهیه کنیم، چراکه اخباری شنیده بودیم مبنی بر اینکه طب سالمندی را متوقف کرده‌اند که بسیار تعجب‌برانگیز بود، بنابراین قصد داشتیم تا دلایل آن را بررسی کنیم، اما متاسفانه هیچ کدام از مسئولان مربوطه در این نشست حضور پیدا نکردند و نشست به سرانجام نرسید.

وی اظهار داشت: قرار بر این شد که از وزیر بهداشت و درمان دعوت کنیم تا به همراه معاونانشان در نشست کمیسیون حضور پیدا کنند و در این رابطه توضیحاتی را ارائه دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار