خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که رزمندگان دوران دفاع مقدس، امروز در عرصه‌های نبرد فرهنگی مجاهدت کنند، گفت: وظیفه سنگین ما نشر و گسترش روحیه ایثار و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۷۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در همایش فاتحان خرمشهر با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه، بیان کرد: باید دست در دست  فرهنگ پرافتخار و اقتدار دفاع مقدس را که مملو از «ایثار، جهاد و شهادت» است در جامعه گسترش داده و با اتکای به این فرهنگ غنی، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم. 

وی با بیان این‌که جریان‌های صدر اسلام برای ما عبرت آموز بوده و به واسطه آن عبرت‌ها، افتخارات چهل ساله انقلاب را رقم زده‌ایم، افزود: امروز مستکبران همه توطئه‌ها را علیه ایران اسلامی طرح‌ریزی و اجرا کرده‌اند اما با اتکای به الگوی خود سیدالشهداء و اهل بیت(ع) در مقابل تمامی توطئه‌ها ایستاده‌ایم. 

سردار عباسقلی زاده اظهارداشت: این افتخارات که امروز دنیا بدان معترف بوده و ابهت شرق و ابهت پوشالی غرب را در هم شکسته است، به برکت الگوگیری از اهل بیت(ع)، تبعیت از امامین انقلاب و حضور در صحنه مردم و رزمندگان بوده است. 

همایش فاتحان خرمشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در تالار جمهوری استانداری آذربایجان شرقی برگزار  و در آن از رزمندگان شرکت کننده در عملیات آزادسازی خرمشهر تجلیل شد.

 

 

  

 

ارسال نظرات