نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مدیریت جهادی از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مدیریت جهادی برگرفته از ایمان را از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب دانست و گفت: وجود جوانان با رتبه‌های رفیع انسانی و زنده کننده ماجراهای صدر اسلام از قابلیت‌های انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۶۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، وجود نیروی انسانی مستعد، جمعیت جوان زیر ۴۰ سال، وجود ۱۴ میلیون نفر دارای تحصیلات عالی، رتبه دوم جهان در دانش آموختگان علوم مهندسی، وجود انبوه جوانانی با روحیه انقلابی و آماده تلاش جهادی، را از ظرفیت‌های انسانی انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: دارا بودن هفت درصد ذخایر جهان در ایران، منابع عظیم زیرزمینی، موقعیت استثنایی جغرافیایی، بازار بزرگ ملی و منطقه‌ای با داشتن ۱۵ همسایه و ۶۰۰ میلیون جمعیت، سواحل دریایی طولانی، حاصل خیزی زمین با محصولات متنوع کشاورزی و باغی نیز از ظرفیت‌های مادی کشور هستند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری بر ضرورت بروز کردن تجهیزات نظامی کشور تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل و آزاد و مقتدر است، اما باید با همیشه در اوج قدرت باشیم، تا تقاضای صلح از سوی دشمن باشد نه از سوی نیروهای خودی.

نماینده ولی فقیه در استان  تاکید کرد: اگر دشمنان به صلح تمایل پیدا کردند، باید با توکل به خدا تمایل نشان داد، حضرت علی(ع) به مالک اشتر می‌نویسند پس از صلح با دشمن مراقب بوده و هوشیار و از نیرنگ دشمن برحذر باش، چرا که گاهی نزدیکی دشمن برای غافلگیر کردن است.

امام جمعه تبریز در پایان عنوان کرد: فرمان جنگ و پذیرش صلح با پیامبر خدا و از اختیارات رهبری جامعه اسلامی است، در پذیرش صلح هم احتمال خطر و هم احتمال توطئه و زخم زبان وجود دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار