خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: رهبر انقلاب در دیداری که با دانشجویان داشتند؛ امید به آینده در عین وجود مشکلات و دشمنی ها را یادآور شدند لذا امروز نیز می توان با توکل به خدا و اطاعت از ولی فقیه خرمشهرهای دیگر را فتح کرد که لازمه آن مقاومت و وحدت مردم و مسئولین است.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در نشست بصیرتی  به مناسبت سوم خرداد در جمع بسیجیان کارخانه سیمان باقران گفت: سوم خرداد یادآور ایثار ، مقاومت ، اطاعت از ولی فقیه و توکل به خداوند است.

وی عنوان داشت: فتح خرمشهر تجربه موفق مقاومت در برابر دشمن  و دریافت نصرت و یاری الهی ، مقاومت و توکل به خداست .

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: امروز شاید جامعه دچار مشکلاتی از جمله مسائل اقتصادی باشد ولی به گفته مقام عظمای ولایت آینده برای ملت ایران روشن است.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیداری که با دانشجویان داشتند؛ امید به آینده در عین وجود مشکلات و دشمنی ها را یادآور شدند لذا امروز نیز می توان با توکل به خدا و اطاعت از ولی فقیه خرمشهرهای دیگر را فتح کرد که لازمه آن مقاومت و وحدت مردم و مسئولین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در بخش دیگری از  سخنان خود به مغتنم شمردن ماه مبارک رمضان و خصوصا شب های قدر اشاره کرد و گفت : ماه رمضان ماه  بندگی خدا و تمرینی برای دوری از گناه و معصیت است. خداوند در شب های قدر به بندگان خود فرصت توبه و بازگشت به فطرت انسانی که همان عبودیت خداوند متعال است را داده و باید از این ایام بیشترین استفاده را کرد.

وی در بخش پایانی صحبت خود ضمن تسلیت ایام شهات حضرت علی(ع) به بیان فضیلت های آن حضرت از جمله حادثه لیله المبیت ، تولد در خانه کعبه ، شجاعت و مجاهدت حضرت در دفاع از اسلام و نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و وجود چندین آیه قرآن در فضیلت های حضرت علی (ع) پرداخت و افزود : زندگانی حضرت علی(ع) سراسر درس و پیروی از سیره حضرات معصومین سعادت بخش دنیا و آخرت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها