هشدار پلیس فتا به استفاده از وای فای در اماکن عمومی

رییس پلیس فتا این استان گفت: اینترنتی که ازهشدار پلیس فتا به وای فای در اماکن عمومی طریق وای فای عمومی در رستوران ها، هتل ها، مراکز خرید و سایر اماکن عمومی به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد می تواند احتمال سرقت اطلاعات خصوصی افراد را در بر داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۲۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
سرگرد روح الله شهبازی پور در گفتگو با بسیج افزود: امروزه استفاده مردم از اینترنت برای بهره‌مندی از شبکه‌های اجتماعی مجازی و همچنین برای انجام امورات مختلف روزمره زندگی خود بیش از پیش شده است که این امر باعث شده است افراد در هر موقعیت مکانی که هستند به دنبال دسترسی به اینترنت می‌باشند.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات اینترنت بدون سیم (WIFI) به یک اولویت برای برخی از اماکن عمومی همچون هتل ها، رستوران‌ها و سایر مکان‌های خدماتی تبدیل شده است ادامه داد: با توجه به پایین بودن امنیت اینترنت بدون سیم، ممکن است اطلاعات خصوصی، و بانکی افراد مورد سوء استفاده قرارگیرد.
رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین روش برای دور ماندن از سرقت اطلاعاتشان در استفاده از وای فای اماکن عمومی، استفاده نکردن از آن است.
همشهریان در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی و مشاوره می‌توانند با ورود به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش فوریت‌های پلیس به صورت شبانه روزی با کارشناسان این پلیس در ارتباط باشند.
ارسال نظرات