خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ گفت: مطالبه‌گری از رئیس جمهوری مورد توجه نمایندگان مجلس باشد.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۶۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌دژ، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در مراسمی که به مناسبت آزادسازی خرمشهر در شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: اولین رُکن در نزول قرآن تغییر ایدئولوژی، ایجاد اعتقاد و ایمان در وجود انسان است.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به هفتم خرداد سالروز تشکیل اولین جلسه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یکی از مهمترین شاخصه های مجلس اسلامی را نظارت بر امور اقتصادی جامعه و پرسشگری از رئیس جمهور در خصوص اوضاع کشور عنوان کرد و ابراز داشت: نمایندگان مجلس در واقع چشم و گوش این ملت بایست باشند و با مطالبه گری های خود حق مردم را گرفته و نگذارند عده ای سودجو آن را پایمال کنند.

وی ادامه داد: امروز که دشمن آخرین نیرنگ ها و خدعه هایش را بکار بسته و جنگ اقتصادی به راه انداخته است بایست نمایندگان چشمان تیزبین تری داشته و تمام جوانب اقتصادی را رصد کرده و با پرسش و پاسخ از رئیس جمهور وضعیت روز کشور را در دست گیرند.

فصیح نیا بده بستان‌های سیاسی و حزبی عده ای از نمایندگان که منافع ملی را فراموش کرده و منافع شخصی را جایگزین کرده اند را از جمله علل غافل ماندن آنها از وظیفه خود دانست و حاشیه سازی و ارتباط بین نماینده و مدیران دولتی را نیز از دیگر عللی عنوان کرد که نماینده را از وظیفه اصلی خود غافل ساخته است و گفت: امید است در ۹ ماه باقی مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی بتوانیم، با شعور و اعتقاد وارد این عرصه شده و فردی لایق که منافع ملی را مقدم بر همه چیز می‌داند برگزینیم.

وی در پایان به فرا رسیدن شب‌های قدر اشاره کرد و نمازگزاران را دعوت به شرکت در این شب‌های معنوی که آمرزش گناهان را درپی دارد کرد و سالروز شهادت اولین امام شیعیان مولی متقیان حضرت علی علیه السلام را نیز تسلیت گفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات