مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اقتدار ایستادند.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۶۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی در مراسم تجلیل از رزمندگان، جانبازان و شهدای عملیات بیت المقدس خوی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان این شهرستان در عملیات فوق،  اظهار کرد: شجاعت، غیرت، فداکاری رزمندگان در سوم خرداد ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا از بهترین داشته‌های خود گذشتند و به جبهه‌های جنگ شتافتند و این به دلیل هدف مقدسی  است که پیش‌روی خود قرار دادند و برای رسیدن به آن تمام توان خود را به کار گرفتند.

وی به آمار شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عزت کنونی که داریم در سایه اقتدار و ایستادگی شهدا به دست آمده است به طوری که از جان، آمال و آرزوهای خود گذشتند، تا ملت ایران آزاد و سرافراز باشد.

"ما توانستیم" پیام هشت سال دفاع مقدس است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، ادامه داد: «ما می‌توانیم» و «ما توانستیم» مهم‌ترین پیام و شعار هشت سال دفاع مقدس بود، توان رزمی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دشمن را به زانو درآورد.

سرایی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اقتدار ایستادند و دشمنان تا بن دندان مسلح را به عقب راندند.

عامل اصلی در پیروزی‌ها روحیه جهادی بود

حجت الاسلام سرایی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: رمز موفقیت در هشت سال دفاع مقدس مدیریت جهادی و از خود گذشتگی است.

وی ادامه داد: ما در این دوران جهادگران و مهندسین مختلفی را نظاره کردیم، که با کمترین امکانات پروژه‌های عظیمی را به راه انداخته و موجب پیروزی کشورمان در عملیات‌های مختلف شدند.

وی ابراز داشت: ادعاهای دشمن ترس ندارد چرا که آمریکا طبل توخالی است و جرأت حمله به ایران را ندارد، که اگر داشت تا به حال دریغ نکرده بود چراکه اقتدار و ابهت ایرانیان را دیده است.

سرایی همچنین به سند 2030 که متاسفانه در برخی از مدارس اجرا می شود، اشاره کرد و گفت: دشمن امروزه  با دست زدن به جنگ نرم برای تغییر هویت و فرهنگ ایران اسلامی تلاش می‌کند.

سرایی ادامه داد: این سند دست رد بر اعتقادات است و برخی از نمایندگان ما هم بازیگردانان برنامه های غرب شده و مجری این سند در بین دانش آموزان هستند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات