سردار بابایی در حاشیه افتتاح سه واحد مسکونی روستایی در ساری خبرداد؛
 فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از واحدهای مسکونی ساخته شده در طی مناسبت های چون  هفته دفاع مقدس،هفته بسیج و  دهه فجر سال گذشته افتتاح شد،اضافه کرد:ان شاء الله تا شهریور ماه سال جاری با همت جمعی تمام واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل مددجویان داده می شود.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۵۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار بابایی درحاشیه افتتاح سه خانه محروم روستایی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که با همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری احداث شد  در گفت و گوی با خبرنگار ما با بیان اینکه سپاه در سال 96 ، 500 واحد مسکونی را برای مددجویان کمیته  امداد امام خمینی(ره) ساخت ، اضافه کرد: سپاه در سال 97  در ابتدا قرار بود 764 واحد مسکونی برای مددجویان بسازد اما به دلیل گرانی برابر با مصوبات تهران،قرار شد 496 خانه برای مددجویان احداث کند.

 فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از واحدهای مسکونی ساخته شده در طی مناسبت های چون  هفته دفاع مقدس،هفته بسیج و  دهه فجر سال گذشته افتتاح شد،اضافه کرد: امروز هم به مناسبت سالروز فتح خرمشهر سه واحد مسکونی دیگر در روستای تاکام ساری تکمیل شد و ان شاء الله تا شهریور ماه سال جاری با همت جمعی تمام واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل مددجویان داده می شود.

 سردار بابایی پروژه احداث مسکن را از مجموع 1600 پروژه محرومیت زدایی استان مازندران در 40 هزار پروژه کشوری سپاه برشمرد و یادآورد شد: سپاه از 20 بهمن سال گذشته این پروژه ها را تحویل گرفت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به سیل اخیر مازندران اشاره کرد و ادامه داد: هرچند سیل اخیر بخشی از فعالیت های محرومیت زدایی را تحت شعاع خود قرار داد و کار را بیشتر کرد اما به خاطر حضور مردم هر گره ای باز می شود.

وی با بیان این مطلب که در شرایطی بسر میبریم که شدت تحریم ها و مشکلات اقتصادی بیشتر شد، تصریح کرد: با همت مردم به یاری مستضعفان شتافتیم و توانستیم به صورت صحیح بسیج مستضعفین را محقق کنیم .

فرمانده سپاه کربلا خدمت به نیازمندان را از برنامه های جاری سپاه و بسیج دانست و تاکید کرد: از توفیقاتی که از برکت انقلاب اسلامی نصیب مردم و مسئولین شد ، خدمت به افراد مستضعف بود.

وی در پایان به گروه های جهادی که در ماه رمضان هم مشغول خانه سازی در مناطق سیل زده و نقاط محروم هستند،از همه خیرین دعوت کرد با مراجعه به بسیج سازندگی شهرستان ها ،گروه های جهادی سپاه و بسیج را در این کار بزرگ جهادی کمک کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها