در سالروز آزادسازی خرمشهر صادر شد؛
سازمان بسیج اساتید استان مازندران، در بیانیه‌ای سالروز آزادسازي خرمشهر را به مقام معظم رهبری (مدظله لعالي) و ملت شريف ايران و جامعه دانشگاهیان تبريك و تهنيت گفت.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۴۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان مازندران، در متن این بیانیه آمده است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سوم خرداد، روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی ملتی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه ای جاوید بر تارک این سرزمین آفریدند. بدون تردید عملیات بزرگ و غرور آفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد سال ۶۱ علاوه بر نمایش اتحاد رزمندگان دلیر میهن و اتکای آنان به خداوند، فصل تازه ای را در معادلات سیاسی جمهوری اسلامی و جهان رقم زد و باعث شد رژیم بعثی – صهیونیستی صدام سراسیمه و متحیر در پی راهی برای برون رفت از آن باشند. بازخوانی این حماسه تاریخی و ترجمان فرمایش حکیمانه امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد برای نسل‌های امروز، سناریوهای دشمن را با شکست مواجه و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی را در آن دوران جاودانه می‌کند.

اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد از آن، و علی‌الخصوص اساتید بسیجی با ماموریت ورویکرد حل المسائلی در این سازمان با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال که نشأت گرفته از همان دوران است، می‌کوشند تا با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب حول محور ولایت، در عرصه‌های مختلف پیش روی خود، قله‌های رفیع عزت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند.

سازمان بسیج اساتید استان مازندران، سالروز آزادسازي خرمشهر عزيز را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله لعالي) و ملت شريف ايران و جامعه دانشگاهیان تبريك و تهنيت گفته، ياد و خاطره شهدای گرانقدر اين عمليات بزرگ را گرامی می‌دارد.

 

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان مازندران

ارسال نظرات