خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نصرت الهی در گروی ایستادگی مقابل دشمن است.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۴۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت نکوداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در صورت تبعیت از منویات رهبری، می‌توان در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز پیروز شد، پس حفظ و تقویت روحیه ولایتمداری ضروری است.

وی بیانات امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب درباره فتح خرمشهر را یادآوری کرد و گفت: در این رویداد بزرگ به معنای واقعی کلمه خداوند رزمندگان اسلام را یاری کرد.

قریشی با بیان اینکه در صورت ایستادگی و مقاومت به طور قطع نصرت الهی نیز خواهد رسید، ادامه داد: این موضوع در جنگ های صدر اسلام و فتح خرمشهر نمود عینی پیدا کرد.

امام جمعه ارومیه بر لزوم الهام گرفتن از بیانات امیرالمومنین (ع) در زمان‌های مختلف تاکید کرد و بیان کرد: در این صورت می‌توان در هر عرصه توفیق مورد انتظار را کسب کرد.

وی حفظ روحیه مقاومت، ایستادگی و پایداری را خواستار شد و بیان کرد: در هر عرصه با تفکر بسیجی و جهادی وارد عمل شده و  پیروزی مورد انتظار را هم به دست آورده ایم.

امام جمعه ارومیه تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف را خواستار شد و ادامه داد: تاکنون نیز هر موقع رهنمودهای ایشان را مورد توجه قرار داده و در آزمون‌های مختلف سربلند بیرون آمده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات