نشست بصیرتی نهضت روشنگری به مناسبت سوم خرداد با موضوع گام دوم انقلاب در مسجد جامع شهر سیرکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۱۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

نشست بصیرتی نهضت روشنگری به مناسبت سوم خرداد با موضوع گام دوم انقلاب در مسجد جامع شهر سیرکان برگزار شد.
 
حاجیان مسول سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین(ع)،  ضمن تبریک این روز گفت: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد فداکاری‌ها و رشادت‌های دلیر مردانی بوده ایم که برای عظمت ایران اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور در دست بیگانگان قرار گیرد.
 
وی افزود: سوم خرداد به عنوان ماندنی‌ترین ایام تاریخ ایران و روزی که با پیروزی نیرو‌های ایرانی شکست بزرگی نصیب دشمن شد؛ که در ویترین افتخارات ایران اسلامی باقی خواهند ماند و پرداختن به این روز مبارک همواره مایه عزت و سربلندی ملت ایران می باشد.

حاجیان ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی امت جهان اسلام بیدار شدند و می‌خواهند هویت باز یافته خود را که همان اسلام، زندگی ساز، اسلام ساز؛ انسان ساز، و تمدن ساز است را دنبال کنند و در یک کلمه مسلمان زندگی کنند.
 
مسول سیاسی لشکر 14امام حسین(ع) سیرکان مقوله اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار تعیین کننددانست و تصریح کرد: نسخه نجات بخش اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است؛ و این گره گشایی در اقتصاد نه به دست کشور‌های دیگر و بیگ انگان بلکه تنها به دست خود مردم و با تکیه به توانایی‌های داخلی است.
 
این مسئول در پایان با نگاه به موفقیت‌های کسب شده که بسیاری به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های پیامبر گونه حضرت امام خمینی ره) و رهبر معظم انقلاب طی شده خاطر نشان کرد: می‌توان در چهل سال دوم برخی از کاستی‌های و موجود را با تمام ظرفیت‌ها و امکانات در راستای تحقق آرمان‌های والا انقلاب اسلامی جبران کرد.
ارسال نظرات