به مناسبت هفته اکرام؛

برگزاری جلسه افطاری ویژه ایتام با حضور مسئول بسیج اساتید کرمان

دکتر بابایی: جهت برقراری ارتباط بین موسسات خیریه با اساتید، لیست اساتید به همراه تخصص‌شان تهیه شده و در اختیار موسسات قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۰۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست صمیمی افطاری ویژه ایتام در مجموعه خیریه علی ابن ابی طالب (ع) کرمان با حضور دکتر محمود بابائی مسئول بسیج اساتید استان کرمان، معاونت‌های سازمان و برخی از اساتید بسیجی برگزار شد.

در ابتدای این نشست ابتدا نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین حمزه، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان اقامه گردید و سپس اساتید بسیجی همراه با هیئت امنا و کودکان تحت پوشش موسسه روزه خود را افطار نمودند. پس از صرف افطار آقای مستقیمی از خیرین مجموعه ضمن تبریک ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان، و خیر مقدم به اساتید بسیجی، درباره ساختار موسسه و کمیته‌های زیر مجموعه آن و همچنین کمبود نیروی انسانی متعهد و متخصص در این کمیته‌ها توضیحاتی ارائه و از اساتید برای کمک و همراهی این مجموعه دعوت به همکاری نمود. همچنین ایشان پیشنهاد داد جلسات کمیته ها هر دو هفته یکبار تشکیل گردد.

سپس آقای سیستانی از خیرین موسسه خیریه علی بن ابی طالب (ع) ضمن عرض خوش آمد به میهمانان، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت‌های جاری موسسه و همچنین برنامه های فصل تابستان ارائه نمود. ایشان آمادگی کامل موسسه خیریه برای همکاری با سایر موسسات را اعلام و خواستار مشارکت اساتید در برنامه های این موسسه شد.

در پایان دکترمحمود بابایی سرپرست بسیج اساتید استان کرمان ضمن تشکر از دکتر فدایی و همچنین آقایان مستقیمی و سیستانی و اساتید و میهمانان حاضر، بیان کرد: جهت برقراری ارتباط بین موسسات خیریه با اساتید، لیست اساتید به همراه تخصص‌شان تهیه شده و در اختیار موسسات قرار می‌گیرد. همچنین سازمان بسیج اساتید و دفتر کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر آمادگی دارند جلسات موسسات خیریه را میزبانی نمایند.

در پایان هدایای تهیه شده توسط سازمان بسیج اساتید استان به تعدادی از کودکان تحت پوشش این موسسه اهداء گردید.

تشکیل کمیته‌هایی چون: کمیته امور دانشجویی با حضور آقایان دکتر امینی زاده، دکتر شیخ حسینی، دکتر نورالله صالحی؛ کمیته امور آموزش های فنی و حرفه ای با حضور آقایان دکتر موسوی، دکتر ابراهیم نژاد، دکتر مسلمی و دکتر سیستانی؛کمیته بهداشت و درمان با حضور خانم دکتر غفاری و دکتر سلطانی؛کمیته پرورش استعدادهای درخشان با حضور آقایان دکتر نورالله صالحی، دکتر عباسپور؛کمیته روانشناسی و فعالیت های پرورشی با حضور حجه الاسلام و المسلمین دکترحمزه ، در دستور کار بسیج اساتید استان قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار