سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل مطرح کرد:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی اردبیل گفت: دانشجویان بسیجی ماموریت ویژه‌ای در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر عهده دارند که لازم است در این خصوص بیانات امامین انقلاب اسلامی را به دقت مطالعه، درک و عمل کنند.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۳۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

به گزارش سرویس دانشجویی خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تبیین ماموریت ها و اهداف بسیج دانشجویی پرداخت و اظهار داشت: ذکر این نکته در خصوص بسیج دانشجویی کافی است که این قشر به فرمان مستقیم امام خمینی(ره) تشکیل شد و هدف از تشکیل آن نیز توسط امام راحل کمک به  تشکیل حکومت اسلامی واحد در جهان  عنوان شده است.

دانشجویان بسیجی ماموریت ویژه‌ای در تحقق آرمان‌های انقلاب بر عهده دارند/تولید دانش از اهداف مشترک دانشگاه و بسیج

 وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بسیج دانشجویی را برای افق های بزرگ شکل دادند گفت: دانشجویان بسیجی ماموریت ویژه ای در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بر عهده دارند که لازم است در این خصوص بیانات امامین انقلاب اسلامی را به دقت مطالعه، درک و عمل کنند.

پرزور در ادامه سخنان خود به تبیین اهمیت و جایگاه دانشجو در جامعه پرداخت و گفت: اهمیت دانشجو و جوانان به اندازی ای بالا است که  رهبر معظم انقلاب اسلامی طولانی ترین جلسات خود را با این قشر برگزار کرده و حساس ترین مباحث مربوط به کشور را نیز در این جلسات مطرح و از دانشجویان می خواهند با مطالبه گری آن اهداف را محقق کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین ماموریت های بسیج دانشویی دانشجویی در عصر فعلی پرداخت و گفت: کادرسازی برای انقلاب اسلامی و حل مشکلات و چالش های پیش روی انقلاب اسلامی دو ماموریت بسیج دانشجویی است.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی متعهد و متخصص و تولید دانش از اهداف مشترک دانشگاه و بسیج است، گفت: در اینخصوص بسیج دانشجویی برنامه های چون طرح ولایت، دوره های خط امام  و راهیان نور را برای خود تعریف کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل به تبیین رویکرد جدید این سازمان پرداخت و با بیان اینکهایجاد مراکز دانش بنیان و راه اندازی مراکز تحقیقات  در دانشگاه ها از رویکردهای علمی و جدید بسیج دانشجویی است، افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  سرآمد این امور در دانشگاه های استان اردبیل است.

ارسال نظرات