فرماندار شهرستان چابهار:

آزادسازی خرمشهرسمبل مقاومت ملت ایران علیه جبهه کفر بود

فرماندار شهرستان چابهار گفت: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز مسجد جامع شهر خرمشهر امداد الهی بود که با جانفشانی رزمندگان اسلام محقق شد و ملت ایران طعم شیرین مقاومت و پایداری را چشیدند.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۳۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

بامری، فرماندار شهرستان چابهار در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که در سالن شهید فارسی در چابهار برگزار شد گفت:ما می‌توانیم رمزی است که رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر به ما آموختند اگر امروز بخواهیم به آن نوع پیروزی برسیم مدیران ما نباید به هشت ساعت کار اکتفا کنند بلکه بدون نگاه کاری باید جهاد گونه وارد عرصه عمل شوند تا به پیروزی‌های مختلف برسیم.

وی افزود: با جانفشانی و مجاهدت رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر به گونه‌ای عمل شد که دشمن جز تلفات جانی و مالی چیز دیگری نداشت و روز به روز توان رژیم بعث عراق تحلیل می‌رفت و مناطقی که دشمن بدان تجاوز کرده بود به تصرف رزمندگان اسلام در می‌آمد.

بامری بیان کرد: خرمشهر نماد مقاومت و ایثار ملت ایران است؛ چرا که مقاومت رزمندگان و مردم خرمشهر امید عراقی‌ها را ناامید کرد و تمام معادلات دشمن را بر هم زد.

فرماندار شهرستان چابهار در ادامه گفت: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز مسجد جامع شهر خرمشهر امداد الهی بود که با جانفشانی رزمندگان اسلام محقق شد و ملت ایران طعم شیرین مقاومت و پایداری را چشیدند.

وی تاکید کرد: به فرمود: ه امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد و اگر امداد الهی نبود امکان رهایی این شهر از اشغال رژیم بعث عراق وجود نداشت.
ارسال نظرات