خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

خدمت سربازی ابزاری سازنده برای پیشرفت اخلاقی و روحی سربازان است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: سربازان باید سعی کنند از خدمت سربازی به‌عنوان ابزاری سازنده برای پیشرفت اخلاقی و روحی خود بهره ببرند و در راه خودسازی قدم بردارند و قدر این فرصت کوتاه مدت را بدانند.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۲۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

خدمت سربازی ابزاری سازنده برای پیشرفت اخلاقی و روحی سربازان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در جلسه اخوت سربازان سپاه ناحیه همدان ضمن تشکر از زحمات سربازان اظهار داشت: سربازان باید تلاش کنند دیدشان را نسبت به خدمت مقدس سربازی عوض کنند و خدمت سربازی را بیهودی نپندارند بلکه باید سعی کنند از خدمت سربازی به‌عنوان ابزاری سازنده برای پیشرفت اخلاقی و روحی خود بهره ببرند و در راه خودسازی قدم بردارند و قدر این فرصت کوتاه مدت را بدانند.

وی افزود: باید سربازان همت کنند و از همه توانایی‌های خود در راستای پیشرفت و پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنند و هر نقطه‌ای که در حال خدمت هستند را مهمترین نقطه و کار خود را مهم‌ترین کار بدانند و برای رسیدن به اهداف سازمانی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: یکی از اهداف خدمت سربازی یادگیری و ایجاد نظم و انضباط در زندگی فردی و اجتماعی است و سربازان باید در طول دوران خدمت سربازی رعایت احترام به سلسله مراتب سازمانی و همچنین به‌طور منظم و مرتب و با روحیه در یگان‌های خود خدمت کنند.

سرهنگ یونسی جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در ادامه درمورد مقام و جایگاه سرباز به خصوص سرباز سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مطالبی بیان و درخواست کرد سربازان شخصیت حقیقی و حقوقی خودشان را محترم بشمارند و بدانند که دوران خدمت سربازی یکی از بهترین و خاطره‌انگیز ترین دوران زندگی است که باید قدر آن را بدانند.

در پایان سربازان سوالات و خواسته های خود را مطرح کردند و مسئولین به سوالات آنان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار