خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: فتح خرمشهر به عنوان نماد و الگوی مقاومت در سرزمین ایران و بلکه در جهان اسلام قرار گرفت و اگر امروز خرمشهرها در پیش رو است، در این عرصه همان مجاهدت ها و همان از خودگذشتگی ها نیاز است.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۰۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در مراسم  گرامیداشت سوم خرداد که در محل امام زاده زید قاین برگزار شد با بیان سخنانی اظهار کرد: سوم خرداد در خاطره تاریخی ملت ایران و انقلابیون کهنه کار و رزمندگان دفاع مقدس طلیعه پیروزی در جنگ 8 ساله قرار گرفت.

وی افزود: فتح خرمشهر به عنوان نماد و الگوی مقاومت در سرزمین ایران و بلکه در جهان اسلام قرار گرفت و اگر امروز خرمشهرها در پیش روست، در این عرصه همان مجاهدت ها و از خودگذشتگی ها نیاز است و به فرمایش مقام معظم رهبری که جنگ ، جنگ اراده هاست اراده ما قوی تر و محکم تر از گذشته و قوی تر از دشمن است.

هزاری در ادامه گفت: اگر آنروز یک سپاه و یک ارتش داشتیم امروز یک ارتش قدرتمند داریم  که عمق استراتژیک خود را در دریاهای دور دست تعریف کرده است.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی مقتدر و مظلوم را داریم که خار چشم بدخواهان و معاندین داخلی است.

هزاری با بیان این که امروز سپاه مقتدر در شاخه های مقاومت در منطقه تکثیر یافته است گفت: سپاه خار چشم دشمنان شده است.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه بیان داشت: اگر آن روز آمریکاییها و صهیونیستها مغرور از جنگ 6 روزه با اعراب بودند امروز گرفتار  جنگ یک روزه هستند و به غلط کردن افتاده اند.

وی افزود: امروز اروپا گرفتار حوادث داخلی است و عربستان آن روز هم گاو شیرده است و هم در گِل مانده  و همه ما شاهد گرفتار شدن گاو بنی اسرائیل در باتلاق یمن هستیم و همه این ها مدیون مقاومتی است که حوادثی همچون فتح خرمشهر به ما آموزش داده اند.

هزاری بیان داشت: مقاومتی که امروز هم در جنگ اقتصادی به آن نیاز داریم  این است که  با تمام توان و قدرت به میدان بیاییم و با ایثار و کار جهادی و مجاهدت بتوانیم مشکلات پیش رو را برداریم و بدانیم که تنها راه پیروزی در عرصه جنگ اقتصادی که آخرین تیر در چله دشمن است مجاهدت در راه خدا و ایثار و از خود گذشتگی است و مقاومت در برابر خواسته دشمنان که معنای واقعی همان صبر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها