فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: انقلاب اسلامی ایران بر همه استکبارهای جهانی غلبه کرده است و در آینده نیز اقتدار خود را تداوم خواهد بخشید.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۹۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، برنامه محوری ۳ خرداد سالروز فتح خرمشهر در سالن شهید محبعلی فارسی سپاه شهرستان چابهاربا حضور مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهدا، پاسداران  و بسیجیان بر گزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان، فرمانده سپاه شهرستان چابهار در این مراسم گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و همان طور که ما در گذشته با کمترین امکانات توانستیم در برابر قدرت‌های جهانی ایستادگی کنیم، امروزه نیز با توکل بر خدا و با حضور گسترده مردم ایران، پیروز میدان خواهیم بود.

وی افزود: ما باید بنا به فرمود: ه قرآن کریم، از این حوادث مهم و تاریخی درس بگیریم و آن را سرمشقی برای ادامه راه امت و انقلاب اسلامی قرار دهیم، سوم خرداد از ایام الله است و یادآوری این تاریخ افتخار آمیز چراغی برای تداوم و استمرار انقلاب اسلامی ایران است.

سرهنگ پوراحمدیان با اشاره به فرموده‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در خصوص سالروز فتح خرمشهر، بیان کرد: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرموده‌اند، آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح بزرگی است که به یقین روحیه بزرگ، با اخلاص و سرشار از معنویت مردم و تحول عظیم روحی آنان، سر منشأ این پیروزی بزرگ بوده است، این پیروزی در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است، فرمود: ه‌های امام، رزمندگان اسلام را در عملیات بیت المقدس به پیروزی رسانده است.

فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر همه استکبار‌های جهانی غلبه کرده است و در آینده نیز اقتدار خود را تداوم خواهد بخشید، تصریح کرد: هم اکنون راهبرد‌های انقلاب اسلامی در منطقه کاربرد بسیاری دارد و باعث شده است که بسیاری از کشور‌های همجوار ایران نیز با همین راهبرد به پیروزی برسند. امت اسلامی ایران نباید عهد خود را با خدا فراموش کند و باید با توکل به خدا، با قدرت در میدان نبرد با دشمنان حاضر شود.
ارسال نظرات